افزایش قیمت خودرو

سونامی افزایش قیمت خودرو در راه است

معاون وزارت صمت اعلام کرد تا پایان فروردین ماه قیمت کارخانه‌ای خودرو اعلام خواهد شد. در همین راستا کارشناسان بر این باورند یک سونامی افزایش قیمت خودرو در راه خواهد بود.

بازار خودرو پس از اینکه یک دوره روند افزایشی قیمت‌ها را پشت‌سر گذاشته بود، به تازگی روند نزولی را تجربه کرد؛ اما با این وجود شورای رقابت برای تغییر قیمت‌ها برنامه جدیدی را در نظر گرفته است. در همین راستا معاون خودرویی وزارت صمت اخیرا اعلام کرد با توجه به عدم تغییر قیمت کارخانه‌ای خودروها از سال 1399 تا 1401 و با در نظر گرفتن تورم فعلی، قیمت محصولات خودروسازان در سال 1402 حدود 30 تا 70 درصد افزایش پیدا خواهند کرد.

منتظر افزایش قیمت خودرو باشید 

این اظهارات نشان می‌دهد حداقل رشد قیمت‌ها 30 درصد و حداکثر آن نیز 70 درصد خواهد بود. همچنین معاون وزارت صمت اعلام کرد تا پایان فروردین 1402 محاسبات لازم به انجام خواهد رسید و قیمت‌های جدید نیز اعلام خواهد شد. از این رو کارشناسان بر این باورند که افزایش قیمت کارخانه محصولات خودروسازان به زودی یک سونامی یا زلزله چند ریشتری را در بازار به وجود خواهد آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. یه رو میخوام یه میلیارد بدم پراید ، روشیشه عقب برنم (الله) برم مسجد نماز بخونم باهاش !
    بچه های واقعیه (الله) هم تو انگلیس روی کشتیه تفریحیشون بنویسن ( الیزابت الله است )
    لعنت کوروش بر دشمنانش باد
    نفرین کوروش بر دشمنانش

  2. اصلا نیازی به فشار آوردن به مغز نیست از روز روشن تره که همه چی بعد از عید چند برابر میشه .در یک کلام یاور عند گرونی استاد میشه