هدفون بی سیم شیائومی هری پاتر

شیائومی با هدفون بی سیم جدید خود، طرفداران هری پاتر را سورپرایز کرد

شیائومی از نسخه ویژه یک هدفون بی سیم رونمایی کرد: ردمی بادز 4 هری پاتر ادیشن – Redmi Buds 4 Harry Potter Edition که کمتر از 60 دلار قیمت دارد.

نسخه ویژه هدفون بی سیم شیائومی ردمی بادز 4 که فعلا در چین عرضه شده، دارای جاذبه‌های زیادی برای طرفداران فرنچایز هری پاتر است.

این گجت، یک جعبه منحصربه‌فرد بزرگ و یک کیس شارژ مزین به لوگوی Hogwarts دارد. روی هر کدام از بادها نیز، نشان صاعقه نقش بسته است. همچنین درون جعبه، یک کیف بنددار کوچک با تم هری پاتر برای حمل ایرفون وجود دارد.

نسخه ویژه با ردمی بادز 4 معمولی، تفاوت فنی خاصی ندارد؛ اما با اتصال آن به گوشی‌های شیائومی، می‌توانید به یک اینترفیس اختصاصی دسترسی پیدا کنید.

ردمی بادز 4 از وجود درایورهای داینامیک 10 میلی‌متری و حذف نویز فعال (ANC) بهره می‌برد؛ قابلیتی که به آن اجازه می‌دهد نویزها را تا سقف 35 دس‌بل، بلاک کند. همچنین این گجت صوتی، از سروصدای محیط هنگام مکالمه تلفنی می‌کاهد تا صدای شما، واضح و شفاف به گوش مخاطب برسد.

به‌گفته شیائومی، نسخه هری پاتر ردمی بادز 4 از تاییدیه IP54 برخودار است و ماندگاری شارژ آن به 30 ساعت می‌رسد.

قیمت هدفون بی سیم شیائومی ردمی بادز 4 – نسخه هری پاتر

فعلا مشخص نیست که این محصول در بازارهای بین‌المللی هم عرضه می‌شود یا خیر؛ ولی فروش جهانی نسخه معمولی ردمی بادز 4 که هنوز به‌طور رسمی، آغاز نشده است.

در چین اما نسخه هری پاتر این ایرفون، 399 یوان قیمت‌گذاری شده که با 58 دلار برابری می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*