تولید پژو پارس

آیا تولید پژو پارس متوقف می‌شود؟

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول گروه صنعتی ایران خودرو به این پرسش که آیا تولید پژو پارس در سال 1402 متوقف می‌شود، پاسخ داد.

محسن رضایی منش، معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این‌که پژو پارس یک محصول راهبردی برای این گروه محسوب می‌شود، گفت این خودرو در حال حاضر با ظرفیت روزانه بیش از 600 دستگاه در سایت‌های خراسان، کرمانشاه، خزر و فارس به تولید می‌رسد.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو در ادامه تاکید کرد از آنجایی که این محصول بسیار حائز اهمیت است با بررسی‌های مهندسی و محاسبات CAE و ایجاد تغییرات لازم، شرایطی را فراهم کردیم تا این خودرو بتواند تست‌های مرتبط ایمنی عابر پیاده را در مرکز آزمون بین‌المللی پاس کند.

تداوم تولید پژو پارس

تولید پژو پارس

رضایی منش در ادامه گفته‌های خود با تاکید بر این‌که تولید پژو پارس ادامه پیدا خواهد کرد، گفت دو محصول پژو پارس و آریسان 2 توانستند تست ایمنی عابر پیاده را با موفقیت پاس کنند. همچنین تولید انبوه آریسان 2 در نیمه دوم سال 1402 آغاز خواهد شد و این خودرو نیز با تغییرات مهندسی توانست استاندارد ایمنی عابر پیاده را با موفقیت اخذ کند.

آریسان 2

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو در ادامه بیان کرد تارا اولین محصولی این گروه بود که توانست استاندارد ایمنی عابر پیاده را دریافت کند و در تست‌های ایمنی عابر پیاده در تصادفات جاده‌ای موفق ظاهر شود. بعد از آن نیز خودروهای سورن پلاس، پژو 207، دنا پلاس و رانا پلاس موفق شدند این استاندارد را دریافت کنند. خودرو ری را به عنوان محصول جدید این گروه نیز در بهمن 1401 موفق به پاس کردن تست ایمنی عابر پیاده شد.

لازم به ذکر است استاندارد ایمنی عابر پیاده ECE –R127 جزو استانداردهای روز اروپا بوده و تمام خودروها برای ورود به بازار کشورهای اروپایی باید دارای این استاندارد باشند. همچنین این تست در مراکز تست معتبر اروپایی که منطبق با استاندارد روز بین‌المللی هستند به انجام می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*