جذب کاربران آیفون توسط سامسونگ با آپدیت جدید برنامه Try Galaxy

سامسونگ با برنامه جدید خود، کاربران آیفون را می‌دزدد!

در نتیجه رقابت تنگاتنگ کنونی سامسونگ و اپل، غول کره‌ای با آپدیت جدید برنامه Try Galaxy سعی دارد کاربران آیفون را به خرید گلکسی S23 ترغیب کند.

در برهه کنونی، سامسونگ و اپل دو بازیگر اصلی‌ حداقل در زمینه توسعه گوشی‌های پرچمدار با بالاترین سطح مشخصات هستند. حالا هم که رقابت بین آن‌ها داغ‌تر از هر زمان دیگری شده است، سامسونگ سعی دارد کاربران آیفون را به روش‌های مختلف مثل برنامه Try Galaxy به سمت گوشی‌های خود جذب کند. این غول غناوری کره‌ای مدتی قبل آپدیت جدیدی را برای برنامه تحت وب Try Galaxy را منتشر کرد که به کاربران آیفون این امکان را می‌دهد تا قابلیت‌های گلکسی S23 را امتحان کنند.

سامسونگ، در تلاش برای جذب کاربران آیفون با آپدیت جدید برنامه Try Galaxy

جذب کاربران آیفون توسط سامسونگ با آپدیت جدید برنامه Try Galaxy

به‌لطف آپدیت جدید برنامه Try Galaxy سامسونگ، دارندگان گوشی‌های آیفون می‌توانند کار با گلکسی S23 بر پایه سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 را تجربه کنند. از طریق این برنامه، کاربران آیفون با محیط کاربری دوربین (با قابلیت‌هایی مثل Nightography)، عملکرد در بازی‌های ویدیویی و… آشنا می‌شوند. برنامه‌ها و امکانات منحصر به فرد سامسونگ هم پیش رو کاربر گذاشته می‌شود.

مزیت برنامه Try Galaxy سامسونگ که استفاده از آن را هرچه بی‌دردسرتر می‌کند، این است که تحت وب اجرا می‌شود؛ در نتیجه، نیازی به نصب آن روی سیستم کاربر نیست. این برنامه از زبان‌های متعددی از جمله انگلیسی، فرانسوی، عربی، چینی، آلمانی، ژاپنی و… پشتیبانی می‌کند. البته باید ذکر کرد که فقط کاربران آیفون توانایی استفاده از این برنامه را دارند و کاربران گوشی‌های گلکسی سامسونگ در صورت تلاش برای استفاده از آن، با پیام خطا مواجه می‌شوند.

جذب کاربران آیفون توسط سامسونگ با آپدیت جدید برنامه Try Galaxy

گوشی پرچمدار گلکسی اس 23 سامسونگ در مقطع کنونی در نسخه‌های استاندارد، پلاس و اولترا در دسترس قرار دارد. ضمن این، احتمال داده می‌شود که نسخه دیگری از این گوشی بالارده کره‌ای تحت عنوان FE در سه‌ماهه چهارم سال 2023 روانه بازار شود؛ به‌عبارتی دیگر بین اکتبر و دسامبر برابر با مهر تا آذر 1402. با این حال، باید منتظر اعلام رسمی از سوی سامسونگ بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*