رکورد پلی استیشن ۵ در دنیای گیمینگ

پلی استیشن ۵ یک رکورد مهم در دنیای گیمینگ را به نام خود زد

کنسول پلی استیشن ۵ سونی رکورد مهمی را در دنیای گیمینگ به نام خودش زده است. رشد روز افزون فروش کنسول PS5 درآمد سونی را دگرگون خواهد کرد.

سال‌هاست که بازی‌های ویدیویی در حال محبوب‌تر شدن هستند. هر روزی که می‌گذرد علاقه به انجام بازی‌های ویدیویی بیشتر از گذشته می‌شود و این یعنی دنیای گیمینگ در حال وسیع‌تر شدن است. بی‌شک صنعت گیمینگ در حال تبدیل شدن به یک تجارت پرسود است و بعید هم به‌نظر می‌رسد به‌همین زودی‌ها فروکش کند. به‌همین خاطر هم هست که شاهد عرضه نسخه بازسازی شده عناوین قدیمی برای کنسول‌های نسل جدید هستیم.

در این بین بازی‌های منحصر به‌فردی هم وجود دارد که باعث شده‌اند بسیاری از کاربران به انجام بازی‌های ویدیویی گرایش پیدا کنند. یکی از آن‌ها، بازی قدیمی The Last of Us است که بعد از پخش سریال آن توسط شبکه HBO باعث شد بسیاری از افراد بخواهند بازی آن را هم تجربه کنند. علاوه بر این، میلیون‌ها نسخه از بازی‌های جدیدی مثل Dead Space و Hogwarts Legacy فروخته شده که این هم می‌تواند نشان‌دهنده رشد روزافزون صنعت گیمینگ باشد.

رکورد پلی استیشن ۵ در دنیای گیمینگ

بازی The Last of Us

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار نسخه پی سی بازی The Last Of Us Part 1 مشخص شد + تریلر

کنسول‌های نسل جدید هم در گرایش مردم به دنیای بازی‌ها بی‌تأثیر نبوده‌اند. گرچه کنسول پلی استیشن ۵ سونی در سال ۲۰۲۰ یعنی ۳ سال پیش عرضه شد، اما در آن زمان به‌خاطر کمبود جهانی تراشه به‌صورت محدود وارد بازارهای جهانی می‌شد. این مشکل همچنان پابرجا بود تا سونی سرانجام اواخر سال ۱۴۰۱ بود که توانست از پس این مشکلات برآید و تولید کنسول محبوب PS5 را افزایش دهد. دقیقاً از همان زمان هم فروش کنسول بازی سونی به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

سونی با کنسول PS5 خودش، پیشتاز فروش کنسول‌های بازی در جهان است. این افزایش فروش باعث شده تا پلی استیشن ۵ رکورد تاریخی و مهمی را در دنیای گیمینگ به‌نام خودش ثبت کند. کنسولی که به‌خاطر عناوین انحصاری جذاب، روزانه صدها طرفدار جدید پیدا می‌کند.

رکورد جدید پلی استیشن ۵ در فروش

رکورد پلی استیشن ۵ در دنیای گیمینگ

فروش دستگاه‌های مربوط به بازی‌های ویدیویی نسبت به سال گذشته با رشد ۶۸ درصدی همراه بوده است. نقش کنسول PS5، در این رشد فروش قابل توجه بوده است. اعداد و ارقام نشان می‌دهد که تقاضای بالایی برای این کنسول وجود دارد و حالا آن را باید به پرفروش‌ترین کنسول پلی استیشن در تاریخ بدانیم. و با توجه به افزایش روزافزون فروش این کنسول، انتظار می‌رود به زودی کنسول پلی استیشن ۵ سونی، نه تنها در بین کنسول‌های پلی استیشن، بلکه در بین تمام کنسول‌های بازی جهان به پرفروش‌ترین محصول تبدیل شود. چیزی که به‌هیچ عنوان دور از دسترس نیست.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*