تریلر فیلم Asteroid City

تریلر فیلم Asteroid City منتشر شد؛ پر ستاره‌ترین فیلم 2023 با داستانی متفاوت!

تریلر فیلم Asteroid City ، اثر تازه وس اندرسن و حضور ستارگان مطرحی همچون تام هنکس، استیو کارل و مارگو رابی منتشر شد. این فیلم سبک و سیاق فانتزی دارد.

آخرین فیلمی که از وس اندرسن دیده‌اید را به‌خاطر دارید؟ این فیلم‌ساز آمریکایی طی سالیان اخیر خیلی کم‌کار بوده است. اگر فیلم «گزارش فرانسوی» یا “The French Dispatch” که سال ۲۰۲۱ اکران شد را فاکتور بگیریم، از آخرین فیلمی که او ساخته نزدیک به ۱۰ سال می‌گذرد. دلمان برای سبک خاص فیلم‌های او که رئالیسم و دنیای فانتزی را با یکدیگر تلفیق می‌کند، تنگ شده است. اما خوشبختانه امسال می‌توانیم فیلم جدید او که نامش “Asteroid City” است را روی پرده‌های سینما ببینیم.

استروید سیتی، یازدهمین فیلمی خواهد بود که وس اندرسن کارگردانی آن را بر عهده می‌گیرد. به‌تازگی تریلری از این فیلم منتشر شده که نشان می‌دهد باید منتظر چه صحنه‌هایی از این فیلم باشیم. گرچه این پیش‌پرده، هیچ چیزی از داستان اصلی فیلم را لو نمی‌دهد.

اما ماجرا از چه قرار است؟ در سال ۱۹۹۵، مردم جوانی به همراه خانواده‌های خود از سراسر کشور در همایشی به‌نام «منجمان جوان» گردهم می‌آیند. جایی که علاقه مشترک تمام شرکت‌کنندگانش، آنالیز ستارگان و صورت‌های فلکی است. اما هر شرکت‌کننده‌ای داستان خاص خودش را برای به‌اشتراک گذاشتن دارد که می‌تواند برای شما جذاب باشد.

در مورد فیلم Asteroid City چه می‌دانیم؟

تریلر فیلم Asteroid City

استروید سیتی با همکاری وس اندرسن و رومان کاپولا ساخته شده و رابرت یومن نیز وظیفه فیلمبرداری آن را بر عهده دارد. این سه نام، همکاری‌های مکرری با یکدیگر داشته‌اند. وقتی صحبت از همکاری‌های مشترک به‌میان می‌آید، انتظار می‌رفت بازیگرانی همچون تیلدا سوینتون، جیسون شوارتزمن، آدرین برودی، تونی رولوری، جفری رایت، ادوارد نورتون و ویلم دفو نیز در این فیلم حضور داشته باشند. اما در این فیلم شاهد حضور بازیگران متفاوتی مانند تام هنکس، استیو کارل، مارگو رابی، هانگ چاو، مایا هاوک، مت دیلون و سوفیا لیلیس هستیم.

تماشای چنین بازیگرانی روی صحنه در کنار هم فوق‌العاده است. به‌خصوص اینکه وقتی می‌بینیم استیو کارل جایگزین بازیگر محبوب قدیمی اندرسن، یعنی بیل مورای شده است. اگر تریلر فیلم Asteroid City را دیده‌اید و حالا مشتاق به تماشای آن روی پرده‌های سینما هستید، باید تا ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۶ خرداد ماه) منتظر بمانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*