تبلت گلکسی اس 9 پلاس

رندرهای تبلت سامسونگ گلکسی تب S9 پلاس ، طراحی زیبای آن را به رخ می‌کشند

طراحی باظرافت و شیک سامسونگ گلکسی تب S9 پلاس – Galaxy Tab S9 Plus را در این رندرهای لو رفته، ورانداز کنید.

گلکسی تب اس 8، اس 8 پلاس و اس 8 اولترا، بی‌برو برگرد بهترین تبلت‌های اندرویدی بازار هستند؛ البته اینکه آیا توان رقابت با آیپد پرو را دارند، بحث دیگری است. رفته‌رفته اما باید منتظر آمدن جانشینان آن‌ها باشیم؛ سه تبلت جدید با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 از سری سامسونگ گلکسی تب S9 که حالا رندرهای مدل پلاس بیرون آمده است.

این تصاویر را افشاگر  مورد اعتماد، استیو همرستافر در همکاری با وب‌سایت WolfofTablet منتشر کرده است.

با یک نگاه می‌توان دریافت که این تبلت، قرابت ظاهری زیادی با مدل 12.4 اینچی گلکسی تب S8 پلاس دارد. حتی ظاهرا ابعاد آن هم تفاوت قابل توجهی ندارد:  285.4 در 185.4 در 5.64 میلی‌متر!

البته چینش دوربین‌ها کمی تغییر کرده تا زبان طراحی دستگاه با گوشی‌های سری گلکسی S23، تناسب بیشتری داشته باشد.

دو لنز دوربین در پشت گلکسی +Tab S9، بزرگ‌‌تر از قبل و مجزا از نوار بلندی هستند که قلم دیجیتالی S Pen را نگه می‌دارد. پس می‌توان امیدوار بود کیفیت دوربین‌ها بهتر شده باشد. در جلو هم باید انتظار دیدن دو دوربین سلفی را داشته باشیم.

یکی دیگر از نکات قابل توجه در رندرهای گلکسی تب S9 پلاس، غیبت نوارهای آنتن است. البته شاید به این دلیل باشد که خالقان رندرها، نمونه اولیه و تکمیل نشده دستگاه را دیده‌اند.

در نهایت، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که این تبلت، ساختاری از شیشه و فلز خواهد داشت تا هم مستحکم باشد؛ هم خوش‌منظر و سبک‌وزن!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*