وان پلاس 11

ویدیو شکنجه گوشی وان پلاس ۱۱؛ مقاومت شکننده!

گوشی وان پلاس ۱۱ یکی از پرچمدارهای خوش قیمت چینی بازار است که در این ویدیو، مقاومتش در برابر خط و خش، آتش، فشار و … تست می‌شود. با ویدیو شکنجه پرچمدار چینی وان پلاس ۱۱ همراه ما باشید.

اگر اخبار و ویدیوهای دنیای تکنولوژی را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید معمولا چند هفته پس از معرفی یک گوشی، ویدیوهایی از تست مقاومت آن که بیشتر شباهت به یک شکنجه دارد منتشر می‌شود. حالت نوبت به یکی از پرچمدارهای تازه‌نفس اندرویدی یعنی وان پلاس ۱۱ رسیده تا توسط یوتیوبر معروف، Jerry Riggs Everything تست شود و مقاومتش در برابر خط و خش، شکستن، آتش و … مشخص شود.

ویدیو عملکرد گوشی وان پلاس ۱۱ در تست مقاومت + زیرنویس فارسی

همان طور که در این ویدیو می‌بینید، پرچمدار وان پلاس حداقل در زمینه مقاومت در برابر خط و خش عملکرد قابل قبولی دارد. البته در پایان تست، خط‌هایی روی نمایشگر دیده می‌شوند اما حداقل در مراحل اولیه، آسیب زیادی به این گوشی بالارده وارد نمی‌شود.

فریم گوشی مقاومت قابل قبولی ندارد و به سادگی خط و خش برمی‌دارد. البته در صورتی که با کاتر به جان این گوشی نیفتید، احتمالا در استفاده‌های معمولی مشکلی برایتان به وجود نیاید.

تصاویر وان پلاس ۱۱ در دنیای واقعی

صفحه نمایش این مدل هم در برابر آتش فندک عملکرد خوبی دارد و پس از پایان این مرحله از تست، مشکلی برایش پیش نمی‌آید و یوتیوبر معروف توانست مثل قبل از گوشی استفاده کند.

حسگر اثر انگشت گوشی پس از نبرد با کاتر، از کار افتاد؛ پس بهتر است اگر خیال خرید این گوشی را دارید، حداقل در بخش حسگر اثر انگشت بیشتر از آن مراقبت کنید.

مرحله پایانی تست هم به خم کردن گوشی و فشار اختصاص دارد. در این مرحله از تست مقاومت، گوشی وان پلاس ۱۱ باز هم از نظر فنی دوام می‌آورد اما از نظر ظاهری، با شکسته شدن پنل شیشه‌ای پشت گوشی این مدل بخشی از زیبایی‌اش را از دست می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*