بهترین اپلیکیشن ویرایش عکس آیفون

12 مورد از بهترین برنامه های ویرایش عکس آیفون در سال 2023

با استفاده از این بهترین برنامه های ویرایش عکس آیفون در سال 2023، می‌توانید به‌راحتی تغییرات دلخواه را روی عکس‌های خود اعمال کنید.

در عصر جدید که رسانه‌های اجتماعی در دنیا نفوذ بسیاری دارند، اپلیکیشن‌های ویرایش عکس ابزار کارآمدی هستند که با فیلترها و امکانات ادیت مختلف به‌شما کمک می‌کنند عکس‌های خود را به‌صورت دلخواه تغییر دهید.

اولین دوربین‌های تلفن همراه ابزاری با وضوح پایین و بدون فیلتر بودند که به‌هیچ عنوان نمی‌شد تصاویر ثبت شده توسط آنها را با عکس‌های دوربین مقایسه کرد.

اما اکنون تصاویر گرفته شده توسط تلفن‌های همراه بسیار با کیفیت هستند و دقت رنگ و محدوده دینامیکی دارند. تمام این ویژگی‌ها سبب شده امروزه دوربین گوشی‌های هوشمند رقیبی برای دوربین‌های دیجیتال محسوب شود.

بهترین اپلیکیشن ویرایش عکس

اما از هر هنرمند یا عکاس حرفه‌ای بپرسید، آنها به‌شما خواهند گفت که داشتن بهترین عکس‌ها با ثبت تصاویر به پایان نمی‌رسد. قدم دوم در عکاسی استفاده از یک اپلیکیشن ویرایش عکس است که طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های متنوع مانند تنظیم رنگ، نظارت سرعت شاتر و افزودن فیلتر را ارائه می‌دهد.

اپل در سال 2009 هنگام بازاریابی آیفون 3g، بخش کاملی را به برنامه‌های ویرایش عکس به اپ استور اختصاص داد. در اپ استور اپلیکیشن‌های بسیاری برای ویرایش عکس‌های آیفون یافت می‌شوند، اما عملکرد همه‌ی آنها یکسان نیست.

از میان تمام اپلیکیشن های موجود، کدام یک کیفیت و عملکرد بهتری دارد؟ در ادامه‌ی مطلب به‌معرفی و بررسی 12 مورد از بهترین برنامه های ویرایش عکس آیفون در سال 2023 خواهیم پرداخت.

1. اپلیکیشن PhotoRoom

اپلیکیشن PhotoRoom

فوتوروم یک اپلیکیشن ویرایش حرفه‌ای در حذف پس زمینه تصاویر است و اکثر امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد مختص کاربران علاقه‌مند به سوشال مدیا هستند.

حذف پس زمینه در این برنامه با کمک هوش مصنوعی انجام می‌شود و فوتوروم پس زمینه‌های ناخواسته را تنها با چند لمس حذف می‌کند. این ابزار تقریباً روی هر تصویری که امتحان کردیم، بهترین نتیجه را به‌ما تحویل داده است.

پس‌از حذف پس‌زمینه، برنامه می‌تواند صحنه‌های پس‌زمینه جدیدی را دوباره با هوش مصنوعی ایجاد کرده و سوژه را را به‌صورت طبیعی در بک‌گراند جدید جای دهد. به‌وسیله گزینه‌های موجود در این اپلیکیشن، شما همچنین قادر خواهید بود با چند بار لمس استوری‌هایی زیبا ایجاد کرده و یا کاور‌های فوق العاده‌ای را برای پست‌های خود خلق کنید.

حذف پس‌زمینه با استفاده از PhotoRoom به‌منظور تولید عکس‌های جدید برای سایت‌های تجارت آنلاین مانند Etsy یا eBay مناسب است. با قالب‌های کلاژ ساز موجود در این برنامه، شما می‌توانید چندین تصویر را در کنار یکدیگر قرار داده و عکسی بی‌نظیر را دریافت نمایید.

PhotoRoom در واقع اپلیکیشنی رایگان است و برای حذف پس‌زمینه یا سایر ویرایش‌ها نیازی به پرداخت هزینه ندارد. اما کابران این برنامه تصاویر ویرایش شده‌ی خود را با یک آرم PhotoRoom در گوشه‌ی پایین سمت راست دریافت خواهند کرد. برای حذف واترمارک و استفاده از بقیه ابزارها، باید اشتراک ماهیانه 9.99 دلار یا سالانه 69.99 دلار را خریداری کنید.

2. اپلیکیشن Lightroom

اپلیکیشن Lightroom

Lightroom یک اپ رایگان برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ است که امکان ویرایش و اشتراک‌گذاری عکس‌ها را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد.

این برنامه از فایل‌های RAW برای آخرین مدل‌های آیفون پشتیبانی می‌کند، توانایی ایجاد تنظیمات از پیش تعیین‌شده خود را دارد و دارای یک دوربین داخلی است که در صورت داشتن اشتراک، تصاویر را به‌طور خودکار در فضای ابری Adobe ذخیره می‌کند.

برای استفاده از این برنامه‌ی کاربردی ابتدا باید نسخه سازگار با دستگاه خود را دانلود کرده و سپس وارد حساب کاربری خود در گوگل، ادوبی یا فیسبوک شوید.

در صورت داشتن حساب ادوبی، امکان کار همزمان با چندین دستگاه برای شما وجود دارد. درصورتی که عضو Adobe Creative Cloud باشید، می‌توانید با همگام‌سازی برنامه با رایانه شخصی خود، همه تنظیمات پیش‌فرض در نسخه‌ای دیگر را بارگیری کنید.

اپلیکیشن Lightroom

Lightroom برای موبایل دارای تعداد زیادی محتوای داخلی همراه با آموزش است تا به شما ترفندهای جدید یا نحوه تسلط بر ویژگی‌های دلخواه را آموزش دهد.

نسخه‌ی رایگان این برنامه دارای ویژگی‌های ویرایش اولیه برای اصلاحات جزئی و تغییر کنتراست، رنگ و موارد مشابه است. نسخه‌ پرمیوم نیز ویرایش‌های انتخابی، قلم مو، ابزارهای هندسی برای تصحیح پرسپکتیو و امکان اشتراک‌گذاری تصاویر در صفحات انجمن لایت‌روم را برای شما امکان‌پذير می‌کند.

با پرداخت 4.99 دلار در ماه یا 49.99 دلار در سال، 100 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری و دسترسی به ویژگی‌های برتر این مورد از بهترین برنامه های ویرایش عکس آیفون در سال 2023 را دریافت می‌کنید.

3. اپلیکیشن VSCO

اپلیکیشن VSCO

VSCO به‌عنوان یک ابزار ویرایش عکس با طیف گسترده‌ای از فیلترها پا به عرصه ادیت تصاویر گذاشت. وسکو تاکنون بیش‌از صد میلیون دانلود داشته و توانسته امتیاز ۴.۳ از ۵ را از دیدگاه کاربران به‌دست بیاورد.

به‌کمک این برنامه می‌توانید به‌صورت کاملاً اصولی و حرفه‌ای تغییرات دلخواه را بر روی تصاویر خود به‌وجود بیاورید. این برنامه بهینه‌سازی‌های یکباره را روی هر تصویری امکان‌پذیر می‌کند و دارای تمام ابزارهای ویرایش اولیه است. قابلیت ویرایش ویدیو نیز در VSCO وجود دارد.

فیلترها را می‌توان با یک نوار لغزنده ساده یا مجموعه وسیعی از ابزارهای ویرایش دستی تنظیم کرد. نوردهی، کنتراست، تنظیم، وضوح، تن رنگ، تعادل رنگ سفید و رنگ پوست از جمله موارد قابل دسترس در این برنامه هستند که برای ویرایش اولیه کاربردی خواهند بود.

اپلیکیشن VSCO

وسکو همچنین دارای ابزارهای ویرایش پیشرفته مانند HSL برای تغییر رنگ‌ها در تصویر و تقسیم تون برای لایه‌بندی رنگ‌های مختلف در تصویر است.

در حالی که اکثر برنامه‌های ویرایش فقط با تصاویر از پیش ثبت شده کار می‌کنند، VSCO می‌تواند عکس‌های خودش را بگیرد. دوربین یکپارچه‌ی این برنامه می‌تواند در تنظیمات خودکار یا با کنترل‌های DSLR عکس‌برداری کند. وسکو دوربین تلفن شما را شخصی‌سازی کرده و استفاده از آن را برای شما ساده‌تر می‌کند.

این برنامه همچنین دارای رسانه‌های اجتماعی داخلی خود در برگه Discover است که در آن می‌توانید از عکس‌های ادیت شده توسط سایر کاربران الهام بگیرید. این برنامه دسترسی به بیش‌از 200 فیلتر را برای شما امکان‌پذیر می‌کند که برخی از آنها برای تقلید از انواع فیلم‌ها و تأثیرگذاران عکاسی ایجاد شده‌اند.

4. اپلیکیشن Snapseed

اپلیکیشن Snapseed

Snapseed یکی از معروف‌ترین، محبوب‌ترین و بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس برای سیستم عامل آی اُ اس است. این برنامه توانست در سال 2011 برنده بهترین برنامه ویرایش عکس شود.

این ویرایشگر قدرتمند دارای طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های خودکار مانند تنظیم نوردهی یا رنگ، با گزینه‌ای برای تغییر دستی تنظیمات به دلخواه شماست. این برنامه می‌تواند فایل‌های JPG و فایل‌های RAW را مدیریت کرده و آنها را به‌صورت غیر مخرب ذخیره کند یا آنها را به‌عنوان فایل JPG برای سایر برنامه‌ها صادر کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته در اسنپ سید این است که وقتی فیلتر یا تنظیم دلخواه خود را ایجاد می‌کنید، می‌توانید آن را برای استفاده در تصاویر دیگر ذخیره کنید.

فناوری بهبود انتخابی Control Point نیز یکی دیگر از قابلیت‌های محبوب این برنامه است که امکان بهبود خودکار تا هشت نقطه انتخاب شده روی یک تصویر را برای کاربران فراهم می‌کند.

اپلیکیشن Snapseed

با این ویرایشگر حرفه‌ای می‌توانید تاری بوکه را به پس‌زمینه تصاویر خود اضافه کنید، نوردهی، رنگ و وضوح را اصلاح کنید و از ابزار heal برای حذف اشیاء ناخواسته استفاده کنید. برای ویرایش‌های ساده، این برنامه دارای فیلترهای متعددی است که می‌تواند به تصاویر حالتی فوری، از کلاسیک گرفته تا درام بدهد.

ابزار پرتره موجود در Snapseed می‌تواند پوست را صاف کند، چشم‌ها را برجسته کند و چهره را از بقیه تصویر متمایز کند. اسنپ سید همچنین می‌تواند مشکلات چشم‌انداز را برطرف کند، بچرخاند، برش دهد یا حتی بوم را با تولید محتوای هوشمند گسترش دهد. Snapseed برای دانلود و استفاده کاملا رایگان است.

با تمام این ویژگی‌ها، این برنامه می‌تواند تنها ابزاری باشد که شما برای ایجاد عکس‌های حرفه‌ای یا ویرایش تصاویر خود نیاز دارید.

5. اپلیکیشن Darkroom

اپلیکیشن Darkroom

Darkroom یک ویرایشگر برتر برای ویرایش عکس و فیلم است که افراد با هر میزان توانایی می‌توانند از آن استفاده کنند. دارک‌روم همچنین یک سازمان‌دهنده کتابخانه و تولیدکننده نهایی تصویر با امکانات کامل محسوب می‌شود.

دارک‌روم برخی از عملکردها را بدون پرداخت هزینه امکان پذیر می‌کند، اما برای دریافت قابلیت‌های حرفه‌ای خرید اشتراک لازم است.

این اپلیکیشن دارای ابزارهای تنظیم سطح حرفه‌ای، ویرایش هوش مصنوعی، تشخیص اشیا و توانایی فیلمبرداری با درجه رنگی است. این ویرایشگر ویژگی‌ دوربین خود را ندارد. در عوض، به برنامه‌های دوربین با عملکرد بالا از دیگر توسعه‌دهندگان پیوند می‌خورد.

همانند VSCO، دارک روم تعداد زیادی فیلتر گوناگون در اختیار شما قرار می‌دهد و توانایی کنترل جداگانه مواردی همچون روشنایی تصویر، کنتراست و شدت رنگ را دارد. با این تنظیمات شما قادر خواهید بود بدون آسیب به تصویر اصلی، عکس خود را با بهترین نتیجه تغییر دهید.

دانلود Darkroom رایگان است، اما ویژگی‌های پریمیوم 6.99 دلار ماهانه یا 32.99 دلار سالانه هزینه دارند. همچنین می‌توانید با پرداخت ۷۴.۹۹ دلار هزینه یک‌باره، برای همیشه به برنامه دسترسی نامحدود داشته باشید.

6. اپلیکیشن Polarr and Polarr Pro

اپلیکیشن Polarr and Polarr Pro

Polarr یکی دیگر از بهترین برنامه های ویرایش عکس آیفون در سال 2023 است که با استفاده از آن می‌توانید در محیطی ساده اما حرفه ای برروی تصاویر خود ویرایش‌های مختلف انجام دهید. این برنامه جامعه‌ای بزرگ متشکل از ویرایشگرهای عکس را در برمی‌گیرد که دستور‌العمل‌های فیلتر خود را به اشتراک می‌گذارند.

تمام ابزارهای استاندارد ویرایش عکس از جمله روشنایی، کنتراست و سایه‌ها با چندین ویژگی پیشرفته در این برنامه جای گرفته‌اند. ابزارهای مختلف تنظیم روشنایی، کاهش قرمزی چشم، تن رنگ، افکت‌ها و فیلترهای متنوع و قاب‌های مختلف در این برنامه دیده می‌شوند.

کاربرد اصلی این برنامه را می‌توان ایجاد فیلتر بر روی عکس‌ها دانست. Polarr به‌صورت هدفمند سازندگان فیلتر خود را تبلیغ می‌کند که می‌توانند از طریق کد QR به‌اشتراک گذاشته شوند.

ابزارهای پیشرفته‌ای مانند ویرایش منحنی تن، ابزارهای متنی، ابزارهای تنظیم انتخابی برای روتوش، ابزار تشخیص چهره دقیق، گزینه‌های تنظیم جهانی و ابزارهای پوشش رنگ، پشتیبانی LUT و RAW و ابزارهای انتخاب هوش مصنوعی از دیگر ویژگی‌های این برنامه هستند.

شرکت سازنده‌ی این برنامه همچنین دارای یک ویرایشگر عکس سنتی‌تر به‌نام Polarr Pro است که تمام ابزارهای فیلتر برنامه متمرکز بر موبایل را در بر می‌گیرد و نسخه‌هایی برای macOS، ویندوز و وب نیز دارد.

Polarr برای دانلود رایگان است، اما نسخه رایگان دسترسی محدودی به‌گزینه‌های ویرایش حرفه‌ای دارد. بنابراین کاربران برای استفاده از ویژگی‌های پیشرفته در این برنامه، باید اشتراک ویژه تهیه کنند.

این برنامه دارای دو سطح اشتراک است: Polarr Lite با اشتراک ماهانه 1.99 دلاری یا اشتراک سالانه 11.99 دلاری در دسترس است و به‌فیلترهای برتر دسترسی دارد. هزینه اشتراک Polarr Studio نیز ماهانه 4.99 دلار و سالانه 29.99 دلار است.

7. اپلیکیشن Hipstamatic Classic

اپلیکیشن Hipstamatic Classic

اگر به دنبال یک برنامه قوی برای عکاسی با موبایل و ادیت تصاویر خود هستید، هیپستاماتیک کلاسیک یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود.

این برنامه یک دوربین یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل روی صفحه قرار می‌دهد که می‌توانید به‌وسیله آن صحنه‌های دلخواه خود را ثبت کنید. این برنامه یک راه سرگرم‌کننده برای ایجاد تصاویر آنالوگ است.

از زمان معرفی تا‌کنون، هیپستاماتیک توانسته توجه بسیای از کاربران را به خود جلب کند و از عکاسان حرفه‌ای گرفته تا کاربران عادی، افراد زیادی از این اپ کاربردی در عکاسی‌های روزانه خود بهره می‌برند.

شما می‌توانید از منظره‌یاب کوچک در وسط صفحه برای کادربندی عکس و گرفتن عکس استفاده کنید. در صفحه ویرایش این برنامه، بیش‌از 20 ابزار تنظیم حرفه‌ای و 12 پیش تنظیم را خواهید یافت. اینها شامل سرزندگی، شفافیت، عمق میدان و یک ابزار منحنی عمیق برای کنترل دانه‌ای است.

حالت‌های پیش‌فرض آماده درون این برنامه شامل مجموعه‌ای از لنزها، فیلم‌ها و فلش‌های مختلف است. تصاویر ایجاد شده بر روی یک نوار فیلم شبیه‌سازی شده ظاهر می‌شوند و تجربه اسکئومورفیک را تکمیل می‌کنند.

این برنامه می‌تواند نسخه اصلی فایل بدون ویرایش را هم در حافظه داخلی دستگاه ذخیره کند. Hipstamatic Classic رایگان نیست و برای استفاده از آن باید 2.99 دلار بپردازید.

8. اپلیکیشن TouchRetouch

اپلیکیشن TouchRetouch

TouchRetouch یکی از تخصصی‌ترین ابزارهای ویرایش عکس در اپ استور است. این ابزار برای حذف عناصر ناخواسته از تصویر ایجاد شده و به‌طور اختصاصی این کار را انجام می‌دهد. این نرم افزار به‌کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به هیچ‌گونه مهارت قبلی در ویرایش عکس، تصاویر خود را ویرایش کرده و هر نوع شیء ناخواسته‌ای را از عکس‌ها پاک کنند.

عناصر و اشياء ناخواسته می‌تواند شامل بسیاری از ایرادات عکاسی شود. شاید این یک لکه در صورت یا یک چین و چروک است که کاربر پرتره ترجیح می‌دهد آن را حذف کند.

این ابزار حرفه‌ای در واقع چیزی شبیه به پاک کن جادویی Google است و یک ابزار حذف خط دارد که می‌تواند خطوط و سایر موارد مشابه را از قاب پاک کند. با استفاده از این ابزار حتی می‌توان عناصر پیش‌زمینه مانند نرده‌های زنجیره‌ای را با کمی زمان و دقت حذف کرد.

بهترین برنامه ویرایش عکس در آیفون

برای کار با این نرم‌افزار تنها کافیست شیء مورد نظر خود را علامت‌گذاری کرده و گزینه مربوطه را لمس کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن عکس ادیت شده‌ی خود را دریافت کنید. این ابزار در واقع مانند ابزار inpainting در ویرایشگرهای دیگر کار می کند.

هزینه اشتراک سالیانه این ویرایشگر 14.99 دلار است. البته یک دوره آزمایشی رایگان سه روزه قبل از دریافت هزینه به‌شما داده می‌شود. شما می‌توانید از این برنامه به‌صورت رایگان استفاده کنید، اما در نسخه رایگان محدودیت استفاده وجود دارد و روزی تنها یک تصویر را می‌توانید ویرایش کنید.

9. اپلیکیشن Mextures

اپلیکیشن Mextures

Mextures یکی دیگر از بهترین برنامه های ویرایش عکس آیفون در سال 2023 است که با آن می‌توانید در عرض چند ثانیه زیباترین تغییرات را روی عکس‌های خود اعمال کنید.

اکثر برنامه‌های ویرایش عکس به شما امکان می‌دهند کنتراست، نوردهی، اشباع و سایر لایه‌های تنظیم اولیه را تغییر دهید تا حس خاصی به تصاویر خود بدهید. Mextures نیز این کار را انجام می‌دهد، اما بخش عمده‌ای از برنامه به‌ویرایش در لایه‌ها برای ترکیب بافت‌ها یا همپوشانی افکت‌ها برای جلوه‌های چشمگیر اختصاص دارد.

این برنامه از سال 2013 پا به‌عرصه تکنولوژی ویرایش عکس گذاشته است، اما در اصل بافت‌های آن مدت زمان طولانی‌تری به‌عنوان پوشش برای عکاسان آیفون و ویرایشگرهای دسکتاپ مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

بهترین برنامه ویرایش عکس در آیفون

این برنامه دارای بیش از 150 بافت، از شن و دانه گرفته تا نشت نور آنالوگ و افکت‌های اسکن فیلم است. طبق گفته توسعه‌دهندگان، می‌توان تمام این افکت‌ها را با تعداد تقریباً نامحدود لایه روی تصویر قرار داد.

هر بافت، پوشش، نشت نور، یا سایر افکت‌ها را می‌توان به صورت جداگانه با کنترل‌های درون برنامه ویرایش کرد تا جلوه مورد نظر را به دست آورد. بافت‌ها دارای 12 حالت ترکیبی هستند که همگی به‌یکی از بهترین برنامه‌های بافت در اطراف تبدیل می‌شوند.

قابلیت سفارشی سازی این اپلیکیشن به‌اینجا ختم نمی‌شود! برنامه دارای مجموعه‌ای از فرمول‌های داخلی یا فهرست‌های قبلی از جلوه‌های لایه‌ای است که به دسته‌هایی مانند مناظر یا دسته سیاه و سفید گروه‌بندی می‌شوند. صفحه اصلی برنامه همچنین دارای یک گالری Inspire با ویرایش‌های ایجاد شده توسط Mexture است تا خلاقیت شما را به‌جریان بیندازد.

برای دانلود Mextures شما باید ابتدا مبلغ 1.99 دلار بپردازید. پس از نصب، شما می‌توانید طیف وسیعی از خریدهای درون برنامه‌ای را برای افزودن بافت‌های اضافی و سایر جلوه‌های پوششی انجام دهید.

10. اپلیکیشن Afterlight

اپلیکیشن Afterlight

افتر لایت یک برنامه ویرایش عکس حرفه‌ای با یک ویژگی خاص است که آن را از سایر برنامه های ویرایش عکس آیفون متمایز می‌کند. این برنامه دارای افزونه‌ای برای برنامه Photos است که ابزار ویرایش قدرتمندی را در رول دوربین داخلی اپل قرار می‌دهد.

افتر لایت دارای ابزارهای ویرایش بسیار متنوعی است و ویژگی‌های ویرایش اولیه مانند نوردهی، برش، اشباع و کنتراست که همه در نسخه رایگان کار می‌کنند را داراست.

تقریبا تمام بهترین ابزارهای معرفی شده در اين لیست برای استفاده از قابلیت‌های بهتر به‌اشتراک نیاز دارند و شرکت سازنده فیلترهای جدید و ابزارهای دیگر را به‌صورت دوره‌ای اضافه می‌کند. افتر لایت نیز همانند سایر برنامه‌ها ویژگی‌های برتر خود را تنها با خرید اشتراک به شما ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های پرمیوم شامل فیلترهای اضافی، ابزار نوردهی دوگانه و تنظیمات انتخابی برای رنگ و روشنایی هستند. اشتراک این برنامه از 2.99 دلار ماهانه یا 17.99 دلار در سال شروع می‌شود. شما همچنین می‌توانید برای باز کردن تمام ویژگی‌های برنامه، یک بار مبلغ 35.99 دلار بپردازید.

با این اپ همچنین می‌توانید پوشش‌های گرد و غبار یا نشت نور را اضافه کنید، متن یا اثر هنری را به‌تصویر خود بیفزایید، از منحنی‌های پیشرفته برای ویرایش استفاده کنید، و از تاریخچه کاملی برای لغو یا انجام مجدد اقدامات در هر زمان بهره ببرید.

با افتر لایت کاربران می‌توانند از ویرایش تصویر RAW، ژست‌های لمسی برای ویرایش به شیوه‌ای طبیعی‌تر در صفحه آیفون و تکنیک‌های شبیه‌سازی فیلم برای افزودن تغییر رنگ یا اشکالات کروم برخوردار شوند.

11. اپلیکیشن Focos

اپلیکیشن Focos

فوکوس یکی دیگر از اپلیکیشن‌های ویرایش تصاویر پرتره برای iOS است که ازطریق خود این برنامه می‌توانید عکس‌های پرتره ثبت کنید.

اين برنامه علاوه‌بر توانايی‌های فوق‌العاده برای اصلاح عكس‌ها، يك نرم‌افزار فوق العاده در رتوش تصاوير نيز محسوب می‌شود. این برنامه از AI برای یافتن عمق میدان استفاده کرده و جلوه‌های Bokeh را به تصاویر شما اضافه می‌کند.

فوکوس در دوربین آیفون می‌تواند جلوه‌های بوکه و تاری را ایجاد کند، اما گاهی اوقات کوتاه می‌شود و هیچ راهی برای کنترل محل تار شدن آن وجود ندارد. اپلیکیشن Focos اما از عکاسی محاسباتی برای ایجاد بوکه طبیعی با کنترل خوب استفاده می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های محبوب این برنامه می‌توان به توانایی نورپردازی مجدد صحنه، امکان تصویربرداری سه بعدی واقعی، قابلیت استفاده در انواع دستگاه‌های آیفون و آیپد، تنظیم فوکوس مجدد برای عکس‌های پرتره که قبلا ثبت شده‌اند، رابط کاربری آسان، کنترل روشنایی، رنگ، محدوده و سایه اشاره کرد.

Focos برای دانلود رایگان است، اما به‌منظور دریافت یک مجوز نامحدود برای استفاده از هر قابلیت‌ موجود در این برنامه، شما باید 12.99 دلار هزینه کنید.

12. اپلیکیشن Content Creator: LD

اپلیکیشن Content Creator: LD

Content Creator یکی دیگر از برنامه‌های خاص ویرایش عکس است که عکاسی آیفون شما را ارتقا می‌دهد. دوربین آیفون یک شگفتی تکنولوژیکی است که تصاویری با هوش مصنوعی در شرایط نوری مختلف را با یک ضربه ایجاد می‌کند.

گاهی اوقات برای همه ما پیش آمده است که آب و هوا هنگام تلاش برای گرفتن یک عکس خاص همکاری نمی‌کند. با استفاده از این برنامه، لازم نیست برای شرایط عالی منتظر بمانید و می‌توانید در هر شرایط آب و هوایی عکس بگیرید و بعد از آن وضعیت دلخواه خود را ایجاد کنید.

ویژگی‌های موجود در این برنامه شامل برخوردهای نوری است که در آن برخورد نور با لنز دوربین باعث ایجاد رگه‌ها یا پرتوهای خورشید روی لنزهای بزرگتر یا بارش برف، باران یا مه می‌شود. شدت، اندازه و موقعیت تمام این موراد را می‌توان به‌صورت دلخواه تغییر داد و افکت‌های متعدد را می‌توان لایه‌بندی کرد تا صحنه‌ای پویاتر ایجاد کند.

هزینه اشتراک سالانه‌ی Content Creator – LD 23.99 دلار است، البته این برنامه یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه نیز قبل از دریافت هزینه به‌شما ارائه می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*