جشنواره ریتم بهاری ایرانسل

جشنواره ریتم بهاری ایرانسل با جوایز ویژه آغاز شد

جشنواره ریتم بهاری ایرانسل با جوایز ویژه شامل سه گوشی پرچمدار سامسونگ و 2000 گیگابایت اینترنت هدیه آغاز شد.

اپلیکیشن ریتم که به‌عنوان پلتفرم اشتراک موسیقی و آهنگ پیشواز اپراتور ایرانسل شناخته می‌شود، برای جشنواره بهاری خود جوایز ویژه‌ای را در نظر گرفته است. در این جشنواره، کاربرانی که تا 3 اردیبهشت 1402 بیشترین موسیقی صوتی یا تصویری را در این اپلیکیشن بشنوند و مشاهده کنند، 3 گوشی پرچمدار سامسونگ و 2000 گیگابایت اینترنت هدیه خواهند گرفت.

جوایز جشنواره ریتم بهاری ایرانسل

کاربران برای شرکت در این جشنواره پس از نصب اپلیکیشن ریتم باید به دو بخش موسیقی و ویدیو مراجعه کرده و سپس با مشاهده آثار دیداری و شنیداری خوانندگان مورد علاقه خود، میزان امتیازشان در جشنواره بهاری ریتم را افزایش دهند.

کاربران در این جشنواره با هر یک دقیقه گوش دادن به موسیقی می‌توانند 5 امتیاز کسب کنند. سرانجام به سه کاربری که موفق به کسب بیشترین امتیاز شده باشند، به ترتیب یک دستگاه گوشی سامسونگ گلکسی S22 Ultra، یک دستگاه گوشی سامسونگ گلکسی A73 و یک دستگاه گوشی سامسونگ گلکسی A53 به‌عنوان هدیه اهدا می‌شود.

علاوه بر این، 100 نفر از شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب حداقل 300 امتیاز شده باشند، به قید قرعه 20 گیگابایت اینترنت رایگان با اعتبار 6 ماهه دریافت خواهند کرد. گفتنی است ریتم به‌عنوان پلتفرم جامع انتشار و پخش آنلاین موسیقی ایرانسل محسوب می‌شود که علاوه بر ارائه خدمات آهنگ پیشواز به کاربران، یک بستر کسب درآمد برای خوانندگان و صاحبان اثر نیز به‌شمار می‌رود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*