دوربین اوپو فایند X6 پرو

دوربین اوپو فایند X6 پرو، حالا سلطان بی‌رقیب آزمون دگزومارک است

دوربین اوپو فایند X6 پرو موفق شده بیشترین امتیاز را از آزمون دگزومارک (DxOMark) به‌دست بیاورد و حالا به پادشاه جدید دوربین‌های موبایل تبدیل شود.

گوشی اوپو فایند ایکس ۶ پرو، از نظر دوربین و عکسبرداری به یکی از جذاب‌ترین محصولات بازار تبدیل شده است. دوربین اوپو فایند X6 پرو توانسته امتیاز عکاسی ۱۵۳ را از آزمون‌های دگزومارک (DxOMark) به‌دست بیاورد و از این حیث در رتبه نخست برترین گوشی‌های جهان قرار بگیرد. این گوشی آنر مجیک ۵ پرو و هواوی میت ۵۰ پرو که پیش از این در رتبه‌های اول و دوم بودند را پشت سر گذاشته و حالا پادشاه این آزمون‌ها شده است.

عملکرد دوربین اوپو فایند X6 پرو در آزمون دگزومارک

عملکرد دوربین اوپو فایند X6 پرو در آزمون دگزومارک

متخصصان دگزومارک این دوربین را به‌خاطر توازن عملکرد در تمام بخش‌های عکسبرداری مثل عکاسی، فیلمبرداری، زوم و بوکه مورد ستایش قرار می‌دهند. همچنین اکسپوژر دقیق، بافت عالی و توازن نویز نیز در این دوربین بهتر از دوربین هر گوشی دیگری است. آزمون‌های دگزومارک نشان می‌دهد این دوربین در تمام صحنه‌های تاریک توانسته بالاترین امتیاز را در بین گوشی‌های موجود در بازار به‌دست بیاورد. ماژول دوربین بزرگش به آن کمک می‌کند جزئیات را در تمام شرایط محیطی به‌خوبی ثبت کرده، در حالی که نویز را هم کنترل می‌کند تا کیفیت عکس‌های خوبی را در روز و شب ارائه کند.

در پشت قاب گوشی پرچمدار اوپو سه دوربین حضور دارند که شامل یک سنسور ۱/۱.۵۶ اینچی فوق حساس پریسکوپی-تله‌فوتو، دوربین عریض ۱ اینچی و یک دوربین فوق عریض می‌شود. هر سه لنز بالاترین حساسیت نور را در صنعت گوشی‌سازی ارائه می‌کنند و همین به ارائه یک تجربه عکاسی بی‌نظیر توسط دوربین اوپو فایند X6 پرو کمک می‌:ند.

این گوشی به فناوری جدید ماتریس فوتون نیز مجهز شده که باعث بهبود محدوده داینامیکی نور و تاریکی تا ۸ برابر در مقایسه با فناوری‌های رایج بازار می‌شود که نتیجه آن روشنایی و تاریکی طبیعی در تصاویر است. اما علیرغم این دستاوردها، دوربین گوشی اوپو کنتراست خوبی در پرتره‌هایی با نور پس‌زمینه ندارد و گاهی هم نوردهی (اکسپوژر) آن در عکس‌ها و ویدیوها ناپایدار است. با تمام این تفاسیر، اگر دوربین گوشی برایتان مهم‌تر از هر چیزی است، آزمون دگزومارک نشان می‌دهد که هیچ دوربینی بهتر از آنچه در پشت قاب گوشی Oppo Find X6 Pro قرار دارد نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*