ماساژور گردن شیائومی

ماساژور گردن شیائومی با ظاهر بالشت هوشمند به بازار آمد

ماساژور گردن شیائومی – MIJIA Smart Neck Massager با ترکیبی از هدهای ماساژ دهنده و گرما درمانی، فشار را از روی عضلات گردن و شانه‌ها برمی‌دارد.

شیائومی از یک ماساژور گردن هوشمند در چین رونمایی کرد. این گجت مجهز به هدهای ماساژ دهنده ذوزنقه‌ای شکل است؛ همین هم به آن اجازه می‌دهد علاوه بر گردن، شانه‌ها و عضله ذوزنقه‌ای را نیز پوشش دهد.

هدها طوری طراحی شده‌اند که دست‌های انسان را شبیه‌سازی کنند؛ این یعنی مجموعه‌ای از حرکات فشاری، چرخشی و مالشی را اعمال می‌کنند تا یک ماساژ عمیق و آرامش‌بخش را تجربه کنید.

علاوه بر هدهای ماساژ، این دستگاه یک هیتر داخلی هم دارد تا با شبیه‌سازی کمپرس گرم، به جریان بهتر خون در رگ‌های گردن و باز شدن عضلات کمک کند. گرمای آن، دو سطح قابل تنظیم به دلخواه کاربر دارد.

شدت ماساژ هم قابل تنظیم است و می‌توانید با کشیدن بندهای دستگاه، این کار را انجام دهید. همچنین برای کنترل بهتر، دکمه‌های ساده‌ای هم روی دستگاه تعبیه شده است.

قیمت ماساژور گردن شیائومی

این ماساژور سبک و قابل حمل، با یک باتری قابل شارژ کار می‌کند که در صورت فول شارژ بودن، 8 ساعت کارایی دارد. هم‌اکنون در چین، این گجت با قیمت 269 یوان (معادل 39 دلار) در حال فروش است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*