سریال هری پاتر

ساخت سریال هری پاتر رسما تایید شد + اطلاعات تکمیلی

سریال هری پاتر با بازیگرانی جدید و به تهیه‌کنندگی جی. کی. رولینگ ساخته خواهد شد. این خبر خوبی برای عاشقان مدرسه جادویی هاگوارتز است.

ساخت و پخش سریال هری پاتر از شبکه HBO Max رسما تایید شد. این خبر در کنفرانس Warner Bros. Discovery که روز چهارشنبه با شرکت سرمایه‌گذاران این شرکت برگزار شده بود، اعلام شد. در رویدادی که اعلام شد این شرکت قصد دارد سرویس پخش خودش را از HBO Max به “Max” تغییر نام دهد.

خبر ساخت سریال این داستان محبوب و پرطرفدار برای نخستین بار در هفته گذشته منتشر شد. اما حالا سازندگانش رسما آن را تایید کرده‌اند که خبر خوبی برای علاقه‌مندان به رمان هری پاتر خواهد بود.

جزئیات جذاب سریال هری پاتر

هر فصل این سریال قرار است مو به مو بر اساس کتاب این فرانچایز ساخته شود و ما با یک سریال ده ساله (یک دهه‌ای) طرف هستیم. همچنین بازیگران جدیدی قرار است در این سریال به‌ایفای نقش بپردازند. کیسی بلویز، مدیرعامل HBO & Max Content در اظهارنظری عنوان کرده است که:

ما خوشحالیم که به مخاطبان اجازه می‌دهیم با یک هاگوارتز تازه روبرو شوند. هری پاتر یک پدیده فرهنگی است و عاشقان فراوانی برای دنیای جادوگران دارد. Warner Bros. Television و جی. کی. رولینگ (نویسنده هری پاتر) در سریال جدید Max Originals، مخاطبان را به اعماق کتاب‌های هیجان‌انگیزی خواهند برد که در تمام این سال‌ها از آن لذت برده‌اند.

سریال هری پاتر

مدرسه جادوگری هاگوارتز

سرویس مکس قرار است این سریال را با همکاری Bronte Film and TV و Warner Bros. Television بسازد. رولینگ نیز به‌همراه نیل بلر و روث کنلی لتس، تهیه‌کنندگی این مجموعه را بر عهده خواهند گرفت. دیوید هیومن نیز در حال مذاکره است تا تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده بگیرد.

سال‌های سال شایعاتی در خصوص اینکه دنیای جادوگران هری پاتر به تلویزیون‌ها خواهد آمد یا خیر، شنیده می‌شد. اما حالا این خبر رنگ واقعیت به‌خودش گرفته و به‌زودی می‌توانیم این دنیای شگفت‌انگیز را با رنگ و بویی تازه، در قاب تلویزیون ملاقات کنیم. تاکنون ۸ فیلم سینمایی هری پاتر روی پرده‌های سینماهای سراسر جهان به‌نمایش درآمده و فروش بیش از ۷.۷ میلیارد دلاری را در باکس آفیس تجربه کرده است. حالا منتظریم ببینیم که آیا سریال هری پاتر نیز می‌تواند به‌همان اندازه در جذب مخاطب، موفق باشد یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*