دوربین شیائومی 13 اولترا

شیائومی 13 اولترا با این گجت، به یک دوربین عکاسی حرفه‌ای تبدیل خواهد شد

از قرار معلوم شیائومی 13 اولترا – Xiaomi 13 Ultra با یک گجت مبتکرانه عرضه خواهد شد که این گوشی را به یک دوربین عکاسی حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

آن‌طور که از شایعات پیداست، شیائومی 13 اولترا در مسیر تبدیل شدن به یکی از گوشی‌های برتر بازار در بخش دوربین است. گزارش‌های لو رفته از وجود چهار دوربین 50 مگاپیکسلی در قاب پشتی این گوشی حکایت می‌کنند که یکی از آنها دارای سنسور 1 اینچی با دیافراگم متغیر است که می‌تواند پرچم‌دار مورد انتظار شیائومی را از سایر رقبا متمایز کند.

اکنون به‌نظر می‌رسد شیائومی یک گجت جالب را در قالب لوازم جانبی، برای بهره‌وری حداکثری از دوربین‌های 13 اولترا طراحی کرده است. پست اخیر لی جون، مدیرعامل و بنیان‌گذار شیائومی نشان می‌دهد که این اکسسوری گوشی را در ظاهر تبدیل به یک دوربین عکاسی حرفه‌ای می‌کند. هم‌چنین بر روی آن یک دکمه شاتر اختصاصی دیده می‌شود که استفاده از آن فرآیند ثبت تصاویر را آسان می‌کند.

دوربین شیائومی 13 اولترا

پس از عرضه شیائومی 12 اس اولترا مشخص شد که وزن بالای این گوشی امکان نگه داشتن آن در جهت افقی را با یک دست دشوار می‌کند. بنابراین اکنون چیزی مانند دستگیره دوربین برای سری 13 اولترا طراحی شده تا استفاده از گوشی به‌عنوان دوربین برای طولانی مدت کاربر را خسته نکند.

این اولین بار نیست که شیائومی ایده طراحی لوازم جانبی اختصاصی را برای سری پرچم‌دار اولترا در سر دارد. سال گذشته، این شرکت از یک کانسپت منحصر به فرد برای 12S Ultra رونمایی کرد که امکان استفاده از لنز قابل تعویض را ارائه می‌داد. کانسپت 12 اس اولترا دارای دو سنسور 1 اینچی بود که با استفاده از این طرح، امکان اتصال لنزهای سری M لایکا به سنسور مرکزی فراهم شده بود.

بااین‌حال، کانسپت 12S اولترا یک ایده مفهومی و منحصر به‌فرد بود که به‌منظور نمایش فناوری و ایده مبتکرانه شیائومی طراحی شده بود. اما این بار به‌نظر می‌رسد گجت جالب شیائومی 13 اولترا طرحی نهایی است که برای تولید انبوه و عرضه در بازارهای جهانی به‌همراه این پرچم‌دار در نظر گرفته شده است. طبق گزارش‌ها، این گوشی در تاریخ 18 آوریل (29 فروردین) رونمایی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*