هواوی اینجوی 60 ایکس

مشخصات فنی و تصاویر واقعی هواوی Enjoy 60X ؛ گوشی اقتصادی با باتری خیره کننده

چند هفته پس از معرفی هواوی اینجوی 60، حالا ظاهرا مدل دیگری از این خانواده با مشخصات فنی بهتر در راه است؛ با هواوی Enjoy 60X آشنا شوید.

انتشار چند تصویر واقعی، طراحی و عمده مشخصات فنی هواوی Enjoy 60X را فاش کرد. در این عکس‌ها، شباهت ظاهری چندانی با هواوی Enjoy 60 دیده نمی‌شود و شاید تنها وجه تشابه آن‌ها، حلقه دور ماژول دوربین باشد؛ هر چند که در مدل X، یک دایره بزرگ جای دو دایره کوچک را گرفته است.

همچنین در حالی که دوربین اصلی هواوی اینجوی 60، سنسور 48 مگاپیکسلی دارد؛ اینجا می‌بینیم که روی برآمدگی دوربین، 50 مگاپیکسل درج شده است. البته به‌نظر می‌رسد یکی از حفره‌های دوربین که کنار فلاش LED قرار دارد، دکوری باشد.

ناچ روی صفحه نمایش هم نه قطره‌ای، بلکه آیفون-مانند است و بیشتر قسمت‌های آن را اسپیکر مکالمه اشغال کرده؛ پس بعید است سخت افزارهای اضافه‌ای برای تشخیص چهره داشته باشد.

یکی از تصاویر اما حاوی اطلاعاتی از مشخصات فنی مهم دستگاه است. ظاهرا با یک گوشی 6.96 اینچی روبه‌رو هستیم که پنل ال‌سی‌دی با رزولوشن 2376 در 1080 پیکسل دارد. برای پردازش اطلاعات هم از تراشه اسنپدراگون 680 و رم 8 گیگابایتی استفاده می‌کند. همچنین نام HarmonyOS نسخه 3.0.0.101 در یکی دیگر از عکس‌ها دیده می‌شود.

در انتها اینکه منبع انتشار تصاویر، به وجود نسخه‌های 128، 256 و 512 گیگابایتی هواوی اینجوی 60 ایکس اشاره، و باتری آن را 7000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 وات توصیف کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*