جایزه طراحی سال 2023 سامسونگ

سامسونگ 80 جایزه طراحی سال 2023 را از آن خود کرد

سامسونگ الکترونیکس جوایز طراحی فروم بین المللی iF را درو کرد و 80 جایزه طراحی سال 2023 به این شرکت کره‌ای رسید.

با اعلام شرکت سامسونگ الکترونیکس، 80 جایزه طراحی سال 2023 در رویداد فروم بین المللی iF به این شرکت کره‌ای رسید. International Forum که به اختصار با نام فروم iF شناخته می‌شود، از جمله رقابت‌های سالانه و معتبر در بخش طراحی است که کشور آلمان میزبانی آن را بر عهده دارد. سامسونگ در سال 2023 موفق شد جایزه طلایی این رویداد را برای محصولاتی مانند یخچال‌ها و لوازم آشپزخانه سری Bespoke Infinite Line کسب کند.

فروم صنعتی Die Gute موسوم به جوایز iF از سال 1953 میلادی آغاز به کار کرد و جزو رویدادهای قدیمی و معتبر در این حوزه شناخته می‌شود. در این رقابت، محصولات شرکت‌های مختلف از نظر تاثیرگذاری، تمایز و سایر عوامل مورد بررسی و ارزیابی داوران و کارشناسان قرار می‌گیرند. محصولات شرکت‌کننده در این فروم شامل 9 گروه محصول، بسته‌بندی، ارتباطات، مفهوم حرفه‌ای، معماری داخلی، معماری، طراحی خدمات، تجربه کاربری یا UX و رابط کاربری یا UI می‌شوند.

مدیرعامل و رئیس تیم طراحی شرکت سامسونگ الکترونیکس، یعنی آقای تی ام رو در این خصوص اظهار کرد:

انجام طراحی‌های پربار و معنادار که قادر باشد ارزش‌های متغیر مشتریان را با فناوری‌های نوآورانه ترکیب کند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. ما در شرکت سامسونگ تلاش خود را در این مسیر به‌کار خواهیم برد تا بتوانیم با ارائه‌ی طرح‌های نوآورانه، قدمی در زمینه بهبود زندگی کاربران و جامعه برداریم و همه نیازهای مشتریان را پاسخ بگوییم.

جایزه طلایی طراحی سال 2023 رویداد iF

جایزه طلایی طراحی در رویداد iF سال 2023 برای تجربه‌های شخصی‌سازی شده به سامسونگ رسید. این شرکت کره‌ای با طراحی منحصربه‌فردی که در یخچال Bespoke Infinite Line ارائه داده، موفق به دریافت این جایزه شد. یخچال توکار برجسته و بالارده بسپوک اینفینیت لاین در انواع مدل‌های انتخابی شامل ینچال، فریزر یا دستگاه مخصوص نگهداری نوشیدنی طراحی و عرضه شده است و با برخورداری از طراحی ماژولار، انعطاف‌پذیر، قابل سفارشی‌سازی و مدرن خود، این امکان را دارد تا با هر فضای داخلی و دکوری ترکیب شود.

این یخچال دارای خطوط ساده‌ای در بدنه‌ی خود است و عناصر و مواد ساخته شده آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این عوامل در کنار قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که موجب راحتی بی‌نهایت کاربران می‌شود و نگهداری و ذخیره‌سازی مواد غذایی را ساده‌تر و بهتر از همیشه می‌کند، باعث شده‌اند آشپزخانه شما با یخچال Bespoke Infinite Line، ارزشی ماندگار و بی‌پایان داشته باشد.

در ساخت بدنه بیرونی یخچال از آلومینیوم بادوام و درجه یک استفاده شده که مقاومت بالایی در برابر هرگونه ضربه یا خراشیدگی دارد و لکه‌ها و آثار کثیفی به‌آسانی از روی آن تمیز می‌شود. قابلیت‌های Black Metal Cooling و Tunnel Lighting در فضای داخلی یخچال نیز تعادل فرم و عملکرد بی‌نظیری را در این دستگاه ایجاد کرده است.

80 جایزه برای محصولات مختلف سامسونگ

محصولات مختلف سامسونگ، از گوشی هوشمند گرفته تا تلویزیون، موفق شدند 80 جایزه را در رویداد طراحی iF سال 2023 کسب کنند. این جوایز در بخش‌های گوناگون، مانند محصول و تجربه کاربری به شرکت سامسونگ رسید تا این شرکت کره‌ای بیشترین تعداد نامزدی را در رویداد امسال داشته باشد. در کنار جایزه طلایی که به یخچال Bespoke Infinite Line تعلق گرفت، سامسونگ در بخش محصولات توانست جوایز پرشمار دیگری را نیز از آن خود کند. مانیتور Odyssey Ark یکی از این محصولات است که به‌عنوان نخستین مانیتور گیمینگ 55 اینچی خمیده به انحنای 1000R در جهان، دارای صفحه نمایشی بزرگ، نرخ تازه‌سازی تصویر 165 هرتزی، زمان واکنش 1 میلی‌ثانیه‌ای و حالت کابین خلبان یا Cockpit Mode بوده و تجربه جدیدی از کار با نمایشگرهای گیمینگ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

جایزه طراحی سال 2023 سامسونگ

از دیگر محصولاتی که توانستند جایزه فروم بین المللی iF در سال 2023 را کسب کنند، می‌توان به جاروبرقی بی سیم Bespoke Jet سامسونگ اشاره کرد. همچنین نسخه Bespoke Edition گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 نیز در بخش گوشی های هوشمند، با ارائه تجربه‌ای ویژه از شخصی‌سازی گوشی های هوشمند، موفق به دریافت جایزه در این رویداد شد.

سامسونگی‌ها در بخش طراحی برتر هم توانستند جوایزی را مال خود کنند. جایزه اول به دلیل تجربه کاربری ارتقا یافته تلویزیون های سامسونگ و افزایش میزان دسترسی به این محصول، به این شرکت کره‌ای تعلق گرفت.

جایزه طراحی سال 2023 سامسونگ

در این تجربه جدید، منوهای تلویزیون با زبان اشاره و در قالب آواتار، برای مخاطبان این زبان شرح داده می‌شود. بازی Samsung Space Tycoon نیز به‌عنوان یک بازی روی پلتفرم Roblox Metaverse در بخشی دیگر توانست جایزه این رویداد را دریافت کند.

جایزه طراحی سال 2023 سامسونگ

کاربران در این بازی قادر هستند تجربه‌ای خاص و منحصربه‌فرد از محصولات سامسونگ را در فضای متاورس داشته باشند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*