خودروهای جدید نیسان

خودروهای جدید نیسان به ایران وارد می‌شوند؛ منتها مونتاژ دانگ فنگ چین

خودروهای جدید نیسان شامل سیلفی، آلتیما، کیکس، قشقایی و ایکس تریل با مونتاژ دانگ فنگ چین وارد ایران خواهند شد. در ادامه با مشخصات این خودروها آشنا خواهیم شد.

خبرها حاکی از آن است که خودروهای نیسان مونتاژی دانگ فنگ چین شامل نیسان سیلفی، نیسان آلتیما، نیسان کیکس، نیسان قشقایی و نیسان ایکس تریل به‌زودی وارد بازار ایران خواهند شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودروهای وارداتی آشنا خواهیم شد.

معرفی خودروهای جدید نیسان برای بازار ایران

نیسان سیلفی

خودروهای جدید نیسان

نیسان سیلفی به یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 135 اسب بخار و گشتاور 159 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط گیربکس ایکس ترونیک CVT به چرخ‌ها منتقل خواهد شد.

خودروهای جدید نیسان

از امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می‌توان به 6 کیسه هوای ایمنی، فرمان دی‌کات، رادار نقطه کور، تریم چرمی صندلی‌ها، ترمز اضطراری هوشمند، ترمز اضطراری هوشمند، رینگ‌های آلومینیومی، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، ترمزهای ABS، EBD و BA، تهویه مطبوع دو کاناله اتوماتیک، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب و جلو خودرو، مولتی‌مدیا یا مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، سیستم کروز کنترل و سامانه کنترل پایداری اشاره کرد.

نیسان آلتیما

خودروهای جدید نیسان

نیسان آلتیما قرار است با موتور 2 لیتری روانه بازار ایران شود که می‌تواند قدرتی برابر با 147 اسب بخار و گشتاور 200 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ایکس ترونیک CVT روانه چرخ‌ها خواهد شد.

خودروهای جدید نیسان

این خودرو از امکانات متعددی چون فرمان دی‌کات، 6 کیسه هوای ایمنی، رادارهای نقطه کور و هشدار خروج از خط، باز و بسته شدن آینه‌های جانبی به‌صورت برقی، ترمز اضطراری هوشمند، ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد، سیستم صوتی BOSE، سامانه استارت/استاپ، تریم چرمی صندلی‌ها، رینگ‌های آلومینیومی، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، تهویه اتوماتیک، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت جلو و عقب خودرو، مولتی‌مدیا یا مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب و سیستم کروز کنترل بهره می‌برد.

نیسان کیکس

خودروهای جدید نیسان

نیسان کیکس با یک موتور 1.5 لیتری به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد که می‌تواند قدرتی برابر با 101 اسب بخار و گشتاور 135 نیوتن‌متر را تولید کند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ایکس ترونیک CVT به چرخ‌ها می‌رسد.

خودروهای جدید نیسان

از امکانات این خودرو می‌توان به دو کیسه هوای ایمنی، فرمان دی‌کات، باز و بسته شدن آینه‌های جانبی به‌صورت برقی، ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد، سیستم صوتی BOSE، سامانه استارت/استاپ، تریم پارچه‌ای صندلی‌ها، رینگ‌های آلومینیومی، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، تهویه اتوماتیک، تهویه اتوماتیک، مولتی‌مدیا یا مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، سیستم کروز کنترل و سامانه کنترل پایداری اشاره کرد.

نیسان قشقایی

قشقایی

نیسان قشقایی مونتاژی دانگ فنگ با موتور 2 لیتری به بازار ایران می‌آید. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 147 اسب بخار و گشتاور 200 نیوتن‌متر را تولید کند. قدرت تولید شده از این موتور نیز توسط گیربکس ایکس ترونیک CVT به چرخ‌ها انتقال پیدا خواهد کرد.

قشقایی

از امکانات این خودرو می‌توان به 6 کیسه هوای ایمنی، فرمان دی‌کات، رادارهای نقطه کور و هشدار خروج از خط، باز و بسته شدن آینه‌های جانبی به‌صورت برقی، سیستم صوتی BOSE، سامانه استارت/استاپ، دوربین 360 درجه، تریم چرمی صندلی‌ها، رینگ‌های آلومینیومی، تهویه اتوماتیک، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت جلو و عقب خودرو، مولتی‌مدیا یا مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، سیستم کروز کنترل و سامانه کنترل پایداری اشاره کرد.

نیسان ایکس تریل

ایکس تریل

نیسان ایکس تریل مونتاژی دانگ فنگ با دو پیشرانه روانه بازار ایران خواهد شد. مدل اول به یک موتور 1.5 لیتری 3 سیلندر مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 204 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر را تولید کند. مدل دوم نیز از یک موتور 2 لیتری بهره می‌برد که قدرتی برابر با 147 اسب بخار و گشتاور 200 نیوتن‌متر را به‌همراه دارد. قدرت تولید شده از هر دو پیشرانه توسط گیربکس ایکس ترونیک CVT به چرخ‌ها انتقال پیدا خواهد کرد.

ایکس تریل

این خودرو از امکاناتی چون رادار تصادف از جلو، سیستم نور بالای اتوماتیک، سیستم کمکی کروز هوشمند، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، سیستم کمکی حرکت در ترافیک، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط، رادار نقطه کور، رادار تصادف از عقب، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم هشدار و پیش‌بینی برخورد در اثر تغییر لاین، سیستم کروز کنترل هوشمند، جک برقی صندوق عقب، سیستم صوتی Bose با 10 بلندگو، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش بهره می‌برد.

از سایر امکانات این خودرو می‌توان به تنظیم برقی صندلی‌های ردیف اول همراه با سردکن و گرم‌کن صندلی‌ها، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب و جلوی خودرو، دوربین 360 درجه، تریم چرمی صندلی‌ها، دسته دنده شیفت بای وایر، ترمزهای ABS،EBD و BAS، سیستم تهویه مطبوع 3 کاناله، هدآپ دیسپلی، کلاستر دیجیتالی، نمایشگر 10.8 اینچی، شارژر وایرلس، سقف پانورامیک، سامانه ایمنی ProPilot و ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*