بی وای دی Destroyer 07 پلاگین هیبرید

بی وای دی Destroyer 07 پلاگین هیبرید معرفی شد؛ سدان جدید از سری نابودگران BYD

بی وای دی اقدام به معرفی Destroyer 07 کرد. سدان پلاگین هیبرید دیسترویر 07 با قیمتی معقول، طراحی پرظرافت و شعاع حرکتی 200 کیلومتری دارد.

نمایشگاه خودرو شانگهای 2023 در جریان قرار دارد و در آن محصولات هیجان‌انگیز جدیدی نظیر کانسپت تمام برقی نیسان آریزون حضور پیدا کرده‌اند. یکی دیگر از حاضران جذاب در این نمایشگاه، سدان پلاگین هیبرید جدید خودروساز چینی BYD است. 07 به‌عنوان خودرویی جدید از سری «دیسترویر» (Destroyer) ویژگی‌هایی نظیر شعاع حرکتی 200 کیلومتری، قیمت پایه 30 هزار دلاری و… دارد. قبل از این، بی وای دی Destroyer 05 با پیشرانه پلاگین هیبرید 200 اسب بخاری به بازار معرفی شده بود.

مشخصات سدان پلاگین هیبرید بی وای دی Destroyer 07 

نمای جلو بی وای دی Destroyer 07 پلاگین هیبرید

بنا به گفته بی وای دی، سدان دیسترویر 07 در دسته خودروهای پلاگین هیبرید +B قرار می‌گیرد و مثل همه پلاگین هیبریدهای جدید این شرکت، از سیستم هیبرید DM-i بهره می‌برد. دو پیشرانه با خروجی‌های متفاوت برای این سدان چینی در نظر گرفته شده که یکی 1.5 لیتری تنفس طبیعی و دیگری 1.5 لیتری توربوشارژ است. ضمن این، سیستم هوشمند DiSus-C وظیفه کنترل بدنه و ضربه‌گیری را بر عهده دارد. این خودرو بسته به نسخه، با یک بار شارژ کامل می‌تواند مسافت 121 تا 200 کیلومتر را طی کند.

نمای عقب بی وای دی Destroyer 07 پلاگین هیبرید

سدان پلاگین هیبرید بی وای دی Destroyer 07 دارای 4980 میلی‌متر طول، 1890 میلی‌متر عرض و 1495 میلی‌متر ارتفاع است. همچنین دو محور آن در فاصله 2900 میلی‌متری از یکدیگر جا گرفته‌اند. در واقع در زمینه طراحی شباهت چراغ‌های جلو و عقب و تریم نمای بیرونی دیسترویر 07 به سدان «سیل» (Seal) از بی وای دی مشهودند، ولی این خودرو بر پایه «هان» (Han) توسعه پیدا کرده است.

نمای کناری بی وای دی Destroyer 07 پلاگین هیبرید

سدان Destroyer 07 عضوی از مجموعه «اوشن» (Ocean) شرکت چینی بی وای دی بر شمرده می‌شود. مجموعه اوشن 4 خودرو تمام الکتریکی با نام‌های دلفین، سیل، سیگول و سی لاین را در بر می‌گیرد. خود اوشن هم یک زیرمجموعه با عنوان «وارشیپ» (Warship) دارد که متشکل از دو خودرو پلاگین هیبرید یعنی «فریگت 07» (Frigate 07) و دیسترویر 05 است. حالا دیسترویر 07 به‌عنوان عضوی جدید به مجموعه وارشیپ ملحق شده است و در آینده حتی شاسی بلند فریگت 05 به‌عنوان چهارمین عضو مجموعه از راه می‌رسد.

نمای جلو BYD دیسترویر 07 پلاگین هیبرید

در مقطع کنونی، مشخص نیست که اولین دستگاه‌های بی وای دی Destroyer 07 چه زمانی به دست خریداران خواهند رسید. با وجود این، انتظار می‌رود که این سدان پلاگین هیبرید چینی در نیمه دوم سال جاری میلادی با قیمت بین 29 هزار تا 36,300 دلار در دسترس قرار بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*