اتو بخار شیائومی

شیائومی حالا اتو بخار دستی می‌سازد

اتو بخار دستی جدید شیائومی از برند MIJIA چندین مد عملکردی مختلف داشته و با قیمت تنها 40 دلاری، محصولی ارزشمند به شمار می‌رود.

کمپانی شیائومی به‌تازگی از یک اتو بخار جدید با برند MIJIA و قیمت 40 دلاری رونمایی کرده است. این دستگاه مدل جدیدی از اتو بخارهای سال 2020 این کمپانی با همین برند بوده و قابلیت‌های جدیدی را به علاقمندان ارائه می‌دهد.

اتو بخار جدید شیائومی از چندین مد مختلف عملکرد پشتیبانی کرده و قادر است به‌طور پیوسته هفت تیشرت را اتو بزند. این دستگاه همچنین از مد گندزدایی (Sterilization) هم پشتیبانی کرده و قابلیت غیرفعال شدن خودکار نیز دارد.

اتو بخار دستی جدید شیائومی چه ویژگی‌هایی دارد؟

اتوی جدید MIJIA از تکنولوژی جدید Micro-Boost برای پاشش قدرتمندتر بخار بهره برده و خروجی بخار آن با فشار 30 کیلو پاسکال انجام می‌پذیرد.

علاوه بر این، دستگاه مورد بحث به ده حفره برای خروج بخار مجهز بوده و قادر است تقریبا هر نوع جنس و سطحی را صاف کند.

اتو بخار شیائومی

در این میان، مسافت طی شده توسط ذرات بخار نیز بیش از 50 سانتیمتر است و خود اتو نیز توانی 1200 واتی دارد.

مدهای مختلفی اتوکشی که توسط این دستگاه جدید پشتیبانی می‌شوند، عبارتند از:

  • اتو زدن خشک
  • رطوبت زدایی
  • صاف کردن لباس و از بین بردن چین و چروک
  • اتوکشی با رطوبت
  • اتوکشی مرطوب به همراه پرتاب انفجاری بخار
  • نرم کردن چین و چروک‌های سنگین و بد فرم

این دستگاه ظرف تنها سی ثانیه به‌طور کامل خشک شده و قادر است پرتاب بخار را انجام دهد. در این اتو بخار جدیدی شیائومی پرتاب بخار پیش از داغ شدن کامل دستگاه امکان‌پذیر نیست. این اقدام با هدف جلوگیری از ریختن آب داغ روی لباس و آسیب رساندن به آن انجام شده است.

اتو بخار شیائومی

در این میان ظرفیت محفظه آب این دستگاه برابر با 150 میلی لیتر بوده و جدا کردن آن به‌سادگی امکان‌پذیر است. یک محفظه پر این اتو بخار جدید قادر به اتو کردن چندین لباس به‌طور همزمان است.

این دستگاه جدید در صورت قرار گرفتن به‌صورت ایستاده به‌مدت هشت دقیقه متوالی، به‌طور خودکار خاموش می‌شود و در صورت برداشتن مجدد دستگاه بار دیگر فعال خواهد شد.

دیگر قابلیت جدید اتوی جدید MIJIA نیز حضور یک دکمه مخصوص آزاد کردن فشار بخار با تنها یک ضربه است. به این ترتیب کاربر می‌تواند به دلخواه خود پاشش بخار را با فشردن و نگه داشتن کلید آزادسازی بخار انجام دهد یا تنها با یک ضربه!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*