لوازم آشپزخانه جدید شیائومی

لوازم آشپزخانه جدید شیائومی برای خانه‌های مدرن معرفی شد

شیائومی به‌تازگی از سه عضو جدید از لوازم آشپزخانه از برند MIJIA رونمایی کرده که همگی طراحی مینیمال و جذابی داشته و بسیار کاربردی هستند.

نوشیدنی باز کن‌های الکتریکی از جمله ادواتی در آشپزخانه هستند که تا زمان نیاز چندان توجهی به آن‌ها نمی‌شود!

به‌تازگی شیائومی از یک گجت الکتریکی جدید از برند MIJIA رونمایی کرده که فرآیند باز کردن در قوطی‌های نوشیدنی را تسهیل کرده و 12 دلار قیمت دارد.

این در باز کن الکتریکی، بخشی از یک مجموعه سه‌تایی از این برند است که مجموعا با قیمت 26 دلار به فروش خواهند رسید.

در ادامه در گجت نیوز به معرفی این لوازم آشپزخانه جدید شیائومی خواهیم پرداخت.

ست لوازم آشپزخانه جدید شیائومی؛ کاربردی و ارزان!

نوشیدنی باز کن الکترونیکی MIJIA

نوشیدنی باز کن MIJIA

شیائومی این سری ابزار آشپزخانه جدیدش را با هدف بهبود تجربه آشپزی و کار در آشپزخانه رونمایی کرده است؛ به‌طوری که تمرکز اصلی هریک از این سه دستگاه جدید، راحتی استفاده و استفاده از خلاقیت در بهبود تجربه کاربری بوده است.

نوشیدنی باز کن الکتریکی MIJIA نخستین دستگاه از این مجموعه سه‌تایی است و ابزاری ایده‌آل برای تمامی علاقمندان به نوشیدنی به شمار می‌رود. این دستگاه 244 گرم وزن داشته و با ارگونومی مناسب خود قطعا مورد پسند کاربران واقع خواهد شد.

لوازم آشپزخانه جدید شیائومی

این دستگاه همچنین کارکرد بسیار سریعی داشته و قادر است ظرف تنها شش ثانیه درب یک نوشیدنی را باز کند.

در گجت نیوز بخوانید:

ماشین لباسشویی هوشمند شیائومی MIJIA با صفحه تمام لمسی معرفی شد

همچنین عملکرد این دستگاه بسیار سریع بوده و برای مهمانی‌های رسمی که در آن‌ها تولید سر و صدای بالا می‌تواند منجر به آزار مهمان‌ها شود، بسیار مفید باشد.

بعلاوه، این گجت قادر است با هر بار شارژ درب 170 بطری نوشیدنی را باز کند!

ترازوی آشپزخانه MIJIA

ترازوی آشپزخانه MIJIA

دیگر عضو مجموعه لوازم آشپزخانه جدید شیائومی ترازوی آشپزخانه MIJIA است که سطحش از جنس شیشه ضدخش ساخته شده و قادر به اندازه‌گیری وزن با دقت حداقل 0.1 گرم است.

طراحی ساده این دستگاه که متشکل از تنها دو کلید است، در کنار عمر باتری 400 روزه آن که نیاز به تعویض باتری را از بین می‌برد، از جمله مهم‌ترین مشخصات فنی منحصربفرد این ترازوی دیجیتالی به شمار می‌روند.

این دستگاه همچنین از یک کلید مخصوص صفر کردن (Tare) نیز بهره برده و در عین ارائه ظاهری جذاب، کارکردهای متنوعی هم داشته و برای اندازه گیری دقیق اجزای کیک یا غذا بسیار مناسب است.

تایمر MIJIA

لوازم آشپزخانه جدید شیائومی

آخرین عضو از مجموعه لوازم آشپزخانه جدید شیائومی نیز تایمر MIJIA است.

این تایمر دو مرحله‌ای به‌راحتی قادر است به دستیار هوشمند XiaomiAI متصل شده و با بهره گیری از قابلیت یادآوری صوتی (Voice Reminder) در زمان مشخص به شما اطلاع‌رسانی کند.

این تایمر همچنین می‌تواند برای کنترل دستگاه‌های مختلف آشپزخانه نظیر پلوپز یا مایکرو ویو هم به کار رود.

طراحی دو مرحله‌ای این دستگاه امکان تنظیم دو آلارم مختلف برای دو غذای متفاوت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین امکان کنترل دستگاه‌های هوشمند آشپزخانه نیز قابلیت جذاب دیگر این دستگاه است که کاربری گسترده‌ای را برای آن به ارمغان آورده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*