تریلر سریال The Witcher

نخستین تریلر فصل سوم سریال The Witcher را تماشا کنید؛ آخرین حضور هنری کویل

هنری کویل در تریلر فصل سوم سریال The Witcher حضور داشته و گفته می‌شود این فصل آخرین حضور او در این سریال به حساب می‌آید.

اگر تریلر مربوط به فصل سوم سریال The Witcher را ببینید متوجه می‌شوید همه چیز تغییر خواهد کرد. در این ویدیو هنری کویل می‌گوید «حالا برای اولین بار ترس واقعی را می‌فهمم.» این فصل در تابستان پیش رو در دو بخش در نتفلیکس منتشر خواهد شد. پنج قسمت ابتدایی این فصل در تاریخ 29 ژوئن (هشتم تیرماه) منتشر می‌شود و خبری از سه قسمت بعدی آن تا بیست و هفتم جولای (پنجم مرداد) نخواهد بود.

نتفلیکس توضیحاتی در کنار تیزر فصل سوم سریال The Witcherمنتشر کرد که گفته می‌شود بر پایه سری کتاب‌ها و بازی‌های نویسنده معروف، Andrzej Sapkowski هستند. هنگامی که پادشاهان، جادوگران و جانوران Continent بر سر گرفتن آن دختر با یکدیگر رقابت می‌کنند، Geralt با مخفی کردن (Ciri (Freya Allan مانع شده و از خانواده‌اش که به تازگی دوباره پا گرفته در برابر کسانی که می‌خواهند آن را نابود کنند محافظت می‌کند.

دوست مورد اعتماد Ciri یعنی (Yennefer (Anya Chalotra آن‌ها را به قلعه و پایگاه حفاظت شده Aretuza هدایت می‌کند و امیدوارند که در آن‌جا بتوانند قدرت‌های کشف‌نشده دختر را متوجه شوند. اما در همین حال می‌فهمند که به سرزمینی وارد شده‌اند که زمین جنگ سیاسیون فاسد، جادوی سیاه و خیانت به حساب می‌آید. آن‌ها یا باید مقابله کنند و با تمام توانشان بجنگند یا بر سر از دست دادن یکدیگر آن هم برای همیشه ریسک کنند.

کویل در تاریخ 29 اکتبر سال گذشته اعلام کرد این سریال نتفلیکس را ترک خواهد کرد و Liam Hemsworth جای خالی او را در سریال از فصل چهارم پر می‌کند. این موضوع در حالی مطرح شد که سازندگان سریال قصد داشتند از کویل برای 7 فصل استفاده کنند.

تریلر سریال The Witcher

مدتی بعد خبرنگاران دلیل ترک کویل را همکاری با DC برای بازی در نقش سوپرمن عنوان کردند. پس از دو ماه، کویل اعلام کرد او نمی‌تواند در نقش سوپرمن بازی کند چرا که مدیر جدید DC، یعنی جیمز گان و پیتر سفران می‌خواهند داستان یک مرد جوان‌تری را در قالب فیلم Superman: Legacy روایت کنند. پس از این اتفاق کویل به سرعت خودش را درون یک سریال آمازون تحت نام Warhammer 40,000 گنجاند و با موافقت تولیدکننده و تهیه‌کنندگان این فیلم، او رسما به این سریال علمی تخیلی محبوب پیوست که البته هنوز در دست ساخت قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*