ام وی ام ایکس 33 کراس

ام وی ام ایکس 33 کراس، محصول جدید مدیران خودرو رخ نشان داد

ام وی ام ایکس 33 کراس – MVM X33 Cross در چین معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات محصول جدید مدیران خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت مدیران خودرو قصد دارد به‌زودی ام وی ام ایکس 33 کراس را به‌عنوان محصول جدید خود به بازار ایران عرضه کند. در همین راستا شرکت چری با انتشار نخستین تصاویر این شاسی بلند به‌شکل غیر رسمی آن را در بازار چین معرفی کرد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

مشخصات ام وی ام ایکس 33 کراس

ام وی ام ایکس 33 کراس

ام وی ام X33 کراس در واقع نسخه فیس لیفت ام وی ام ایکس 22 پرو محسوب می‌شود و به همین دلیل شرکت سازنده روی آن همان موتورهای سری ایکس 22 پرو را نصب کرده است. این خودرو در نسخه مجهز به گیربکس اتوماتیک CVT از یک موتور 1 لیتری 3 سیلندر 12 سوپاپ توربوشارژ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 112 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتن‌متر را به‌تولید برساند که نسبت به قبل قدرت آن 10 اسب بخار افزایش پیدا کرده است.

ام وی ام ایکس 33 کراس

نسخه دنده‌ای این خودرو به یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 113 اسب بخار و گشتاور 143 نیوتن‌متر را تولید کند.

امکانات رفاهی و ایمنی

ام وی ام ایکس 33 کراس

شاسی بلند چینی MVM X33 Cross از تریم چرمی صندلی‌ها، فرمان کمکی برقی، چهار ایربگ ایمنی، غربیلک فرمان به‌صورت چرمی و دی‌کات، ترمز پارک برقی، سنسور نور، کلاستر دیجیتالی، نورپردازی داخل کابین، شارژر بی‌سیم، سامانه کنترل سرعت خودرو در سراشیبی و سیستم کروز کنترل بهره می‌برد.

MVM X33 Cross

از سایر امکانات این خودرو می‌توان به سیستم کروز کنترل، باز و بسته شدن برقی آینه‌های جانبی، تنظیم برقی زوایای داخلی آینه‌های جانبی همراه با چراغ راهنما و گرم‌کن، دی‌لایت یا چراغ روشنایی در روز، سنسورهای هشداردهنده موانع در قسمت جلو و عقب خودرو، مانیتور لمسی 10.25 اینچی به‌همراه دوربین عقب، رکاب‌های جانبی، سامانه کنترل پایداری و سانروف اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*