هیوندای کونا

هیوندای کونا در 2 تیپ با موتورهای متفاوت به کشور وارد می‌شود

هیوندای کونا در 2 تیپ با موتورهای متفاوت وارد ایران خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این دو تیپ شاسی بلند Hyundai Kona آشنا خواهیم شد.

خبرها حاکی از آن است که دو شرکت واردکننده قصد دارند به‌زودی هیوندای کونا را در دو تیپ با موتورهای 1.6 لیتری T-GDI و موتور 2 لیتری تنفس طبیعی به بازار ایران عرضه کنند. در ادامه با مشخصات این شاسی بلند وارداتی بازار ایران آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی هیوندای کونا

هیوندای کونا

هیوندای کونا با دو موتور 1.6 لیتری T-GDI و 2.0 لیتری تنفس طبیعی روانه بازار ایران خواهد شد که موتور 1.6 لیتری T-GDI آن می‌تواند قدرتی برابر با 195 اسب بخار و گشتاور 265 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این نسخه نیز توسط گیربکس 7 سرعته از نوع تر به چرخ‌های این شاسی بلند تک دیفرانسیل منتقل خواهد شد.

هیوندای کونا

این خودرو در مدل دیگر به یک موتور 2 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 147 اسب بخار و گشتاور 179 نیوتن‌متر را تولید کند. یک گیربکس CVT نیز قدرت تولید شده از این خودرو را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

امکانات رفاهی و ایمنی

هیوندای کونا

هیوندای کونا از امکاناتی چون سامانه کنترل خودرو در سراشیبی و سربالایی، رادار نقطه کور (BSD)، سامانه ترمز اضطراری هوشمند، کروز کنترل هوشمند، هدآپ دیسپلی، ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد، باز و بسته کردن و تنظیم آینه‌های جانبی به‌صورت برقی و متصل به گرم‌کن، سامانه استارت/استاپ، تنظیم برقی صندلی راننده همراه با سردکن و گرم‌کن صندلی‌ها، سنسورهای نور و باران، تهویه مطبوع الکتریکی، سانروف و شارژر بی‌سیم بهره می‌برد.

hyundai kona

از سایر امکانات این خودرو می‌توان به سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، فرمان کمکی برقی، تریم چرمی صندلی‌ها، سنسورهای اطلاع‌رسانی میزان باد تایرها، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سامانه کنترل پایداری، مولتی‌مدیا با نمایشگر 10.25 اینچی لمسی به‌همراه دوربین عقب، چراغ‌های روشنایی در روز و کلاستر دیجیتالی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*