قیمت هیوندای توسان، اکسنت و النترا طبق اعلام گمرک ایران

قیمت هیوندای توسان، اکسنت و النترا توسط گمرک ایران اعلام شد

گمرک ایران قیمت هیوندای توسان، اکسنت و النترا را اعلام کرد. در ادامه، قیمت این سه خودرو کره ای وارداتی بازار ایران را مشاهده کنید.

چندین ماه قبل، به‌دنبال اعلام آزادسازی مجدد واردات خودرو از ورود خودروهای متعددی از گروه هیوندای مطلع شدیم. توسان، النترا و اکسنت تعدادی از این خودروهای کره‌ای بودند که قرار شد مدل‌های جدید آن‌ها به ایران راه پیدا کنند. حالا بنا به شنیده‌ها، گمرک ایران قیمت هیوندای النترا، اکسنت و توسان به‌علاوه تعرفه و هزینه حمل و نقل آن‌ها را مشخص کرده است.

قیمت هیوندای توسان، اکسنت و النترا بنا به اعلام گمرک

قیمت هیوندای توسان، اکسنت و النترا طبق اعلام گمرک ایران

النترا که طی چند ماه گذشته بارها درباره آن شنیده‌ایم، با قیمت حداقل ۱۸ هزار یورو به گمرک می‌رسد. نسخه پایه این سدان با پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی، ۱۸ هزار و ۱۶۰ یورو و نسخه بالارده‌تر آن با پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی، ۱۹ هزار و ۴۰۰ یورو قیمت دارد. هر دو نسخه مشمول تعرفه ۷۵ درصدی و ۴۵۰ یورو هزینه حمل و نقل یا همان کرایه می‌شوند. در نتیجه، نسخه ۱.۶ لیتری و ۲ لیتری النترا با احتساب این هزینه‌ها باید به‌ترتیب با قیمت پایه ۳۲ هزار و ۲۳۰ یورو و ۳۴ هزار و ۴۰۰ یورو از مرحله گمرک بگذرند.

قیمت هیوندای توسان، اکسنت و النترا طبق اعلام گمرک ایران

قیمت گمرکی شاسی بلند پرطرفدار هیوندای توسان مدل ۲۰۲۳ با پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی، ۱۹ هزار و ۹۹۵ یورو اعلام شده است. این خودرو کره‌ای هم با تعرفه واردات ۷۵ درصدی و کرایه ۵۸۰ یورو راهی کشور می‌شود تا قیمت پایه آن به ۳۵ هزار و ۵۷۱ یورو برسد. نهایتاً سدان هیوندای اکسنت قیمت ۱۵ هزار و ۲۳۵ یورو دارد. ضمن این‌که تعرفه ۷۵ درصدی و کرایه ۴۵۰ یورو برای آن تعیین شده است. قیمت پایه این سدان ۲۷ هزار یورو و ۱۱۱ یورو خواهد بود و از این حیث ارزان‌ترین خودرو بین این خودروهای وارداتی محصول هیوندای در نظر گرفته می‌شود.

در جدول زیر می‌توانید قیمت گمرگ، مقدار تعرفه و کرایه و همچنین قیمت پایه هیوندای اکسنت، النترا و توسان را مشاهده کنید.

نام خودروقیمت گمرکتعرفه/کرایهقیمت پایه بدون احتساب هزینه‌های دیگر
النترا (نسخه 1.6 لیتری)18,160 یورو75 درصد/450 یورو32,230 یورو
النترا (نسخه 2 لیتری)19,400 یورو75 درصد/450 یورو34,400 یورو
اکسنت (نسخه 1.6 لیتری)15,235 یورو75 درصد/450 یورو27,111 یورو
توسان (نسخه 2 لیتری)19,995 یورو75 درصد/580 یورو35,571 یورو

نظر شما کاربران گجت نیوز درمورد قیمت گمرک توسان، النترا و اکسنت چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بر اساس توافق تجارت آزاد آمریکای شمالی، موسوم به نفتا، خودروهای ساخت امریکا بدون پرداخت تعرفه گمرکی به کانادا و مکزیک وارد می‌شوند. دیگر کشورها تعرفه حدود 6 درصد پرداخت می‌کنند. در امریکا واردات اتومبیل از کشورهای عضو اتحادیه اروپا 2.5 درصد و از امریکا به اروپا 10 درصد

    در ایران اسمی 75 درصد
    در واقیعت 100درصدی
    کجای دنیا داریم زندگی می کنیم😓😮‍💨