تصاویر باکیفیت گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ

تصاویر باکیفیت گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ را در اینجا ببینید

تصاویر باکیفیت گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ – Samsung Galaxy Z Flip 5 منتشر شده که خبر از تغییراتی بزرگ در این محصول می‌دهد.

بعد از اینکه رندرهای گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ منتشر شد، اکنون نوبت به برادر کوچک‌تر آن، گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ رسیده تا با انتشار رندرهایی باکیفیت، بتوانید تصاویر آن را به‌دقت زیر نظر بگیرید. گرچه این نخستین باری نیست که رندرهای Z Flip 5 منتشر می‌شود. پیشتر هم شاهد انتشار آن‌ها بوده‌ایم.

تصاویر باکیفیت گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ

این تصاویر جدید، نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر گوشی تاشو سامسونگ را تأیید می‌کنند. در عین حال نشان می‌دهند که ضخامت گوشی کمتر شده و فریم جانبی آن هم مسطح‌تر است. این درحالیست که رندرهای گذشته خبر از طراحی فریم شبیه به مدل زد فلیپ ۴ می‌دادند، اما حالا در رندرهای جدید شاهد طراحی متفاوتی هستیم. همچنین به‌خاطر هم‌تراز کردن طراحی قاب پشتی، ماژول‌های دوربین به‌صورت افقی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

بر اساس آنچه توسط شایعات روایت می‌شود، سامسونگ می‌خواهد از طراحی لولای جدیدی روی گوشی تاشو خودش استفاده کند. آنطور که ما در این تصاویر غیر رسمی می‌بینیم، خبری از چین‌خوردگی بین دو نمایشگر نیست. اما اینکه آیا در محصول نهایی هم می‌توان چنین چیزی را دید یا خیر، فعلاً مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*