عکاسی نجومی گلکسی S21

قابلیت عکاسی نجومی به گلکسی S21 سامسونگ رسید

پرچمداران قدیمی سامسونگ، حالا از عکاسی نجومی پشتیبانی می‌کنند؛ این قابلیت از طریق یک اپلیکیشن آپدیت شده، به گوشی‌های سری گلکسی اس 21 – Galaxy S21 رسیده است.

پیش‌تر، کاربران گوشی‌های سری گلکسی S22 و S23 امکان استفاده از عکاسی نجومی را داشتند؛ قابلیتی که به آن‌ها امکان می‌دهد از آسمان شب، عکس‌های باکیفیت بگیرند. حالا اما به‌لطف نسخه جدید اپ Expert RAW، پرچمداران سال 2021 سامسونگ هم این قابلیت را پیدا کرده‌اند. البته گلکسی S21 ، S21 پلاس و مدل اولترا برای پشتیبانی از عکاسی نجومی، باید آپدیت آوریل 2023 را دریافت کرده باشند.

اپ Expert RAW امکان تنظیمات مختلف روی مولفه‌هایی همچون ISO، سرعت شاتر، وایت بالانس و گشودگی دیافراگم را هم فراهم می‌کند. همچنین کاربران می‌توانند عکس‌های خروجی را با هر دو فرمت JPEG و RAW ذخیره کنند.

عکاسی نجومی گلکسی اس 21

حالت astrophoto یا عکاسی نجومی، متکی به شات‌های لانگ اکسپوژر است که با هدف ثبت تصاویر باکیفیت از ستارگان، سیارات و صوَر فلکی انجام می‌‌گیرد. یک ابزار داخلی هم دارد که به کاربران کمک می‌کند به‌سمت صورت‌های فلکی قابل رویت در آسمان، نشانه روند.

شما می‌توانید یک تایمر حداکثر 10 دقیقه‌ای برای عکاسی نجومی تنظیم کنید و بهتر است که هنگام این کار، گوشی روی تریپاد نصب شود و ثابت باشد.

ناگفته نماند که سامسونگ اخیرا Galaxy Enhance-X را هم که یک اپلیکیشن ویرایش عکس مبتنی بر هوش مصنوعی است، برای سری گلکسی اس 23 بازنشر کرده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*