مرحله دوم ثبت نام خودرو

شرایط کامل مرحله دوم ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد

شرایط کامل مرحله دوم ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ویژه اردیبهشت 1402 اعلام شد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد مرحله دوم طرح یکپارچه خودرو از روز چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 آغاز خواهد شد. در ادامه با جزئیات این طرح که مراحل آن حدود 50 روز به طول خواهد انجامید، آشنا خواهیم شد.

شرایط مرحله دوم ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه

افتتاح حساب وکالتی

طبق جدول زمان‌بندی منتشر شده، متقاضیان در اولین مرحله از تاریخ چهارشنبه 20 اردیبهشت تا روز جمعه 29 اردیبهشت 1402 باید حساب وکالتی ایجاد کرده و وجه مورد نیاز را به‌نفع سازمان حمایت در آن مسدود کنند.

بررسی اطلاعات متقاضیان

پس از ایجاد حساب وکالتی، از تاریخ 29 اردیبهشت تا 3 خرداد 1402 فرایند بررسی اطلاعات واجدان شرایط از لحاظ داشتن حساب وکالتی با موجودی مسدود شده به‌عنوان پیش‌نیاز انجام ثبت نام و اعمال بلک لیست‌ها انجام می‌شود.

ثبت نام و انتخاب اولویت‌ها

از تاریخ 3 خرداد تا 13 خرداد 1402 نیز فرایند ثبت نام و انتخاب اولویت‌ها توسط متقاضیان واجد شرایط به انجام خواهد رسید.

اولویت‌بندی

از روز 17 خرداد 1402 فرایند اولویت‌بندی با دستگاه‌های نظارتی با الگوریتم مورد تایید قبلی انجام می‌شود. ضمن این‌که از تاریخ 18 تا 31 خرداد ماه نیز فرایند بررسی اطلاعات متقاضیان و حذف افرادی که واجد شرایط تقاضا نیستند (بر اساس پایش ثبت احوال، ناجی و ‌غیره) به انجام خواهد رسید.

پایش پنج اولویت متقاضیان

فرایند پایش پنج اولویت متقاضیان نیز قرار است در روز 10 تیر 1402 انجام شود که نتایج آن در سامانه اعلام خواهد شد.

ثبت نام نهایی

متقاضیان طبق فراخوان خودروسازان بر اساس زمان‌بندی که اعلام می‌شود می‌توانند در تاریخ 15 تیر 1402 فرایند ثبت نام را انجام دهند.