نمایشگاه کتاب تهران

همراه اول در نمایشگاه کتاب تهران 1402 حضور پیدا می‌کند

همراه اول در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران با ترکیبی از شرکت‌های خلاق و دیجیتال خود حضور پیدا می‌کند.

سی و چهارمین ممایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ است» از ساعت 10 صبح تا 20 شب روزهای 20 تا 30 اردیبهشت 1402 در مصلی تهران برگزار خواهد شد. در همین راستا اپراتور همراه اول قصد دارد در برخی نقاط اصلی نظیر خیابان اصلی، ورودی سالن کودک و نوجوان و پشت بام نمایشگاه حضور پیدا کند و سرویس های ویژه خود را به‌مناسبت برگزاری این رویداد فرهنگی بزرگ به کاربران ارائه دهد.

جزئيات حضور همراه اول در نمایشگاه کتاب تهران

از برنامه‌های اداره کل فروش اپراتور همراه اول به‌مناسبت برگزاری نمایشگاه کتاب می‌توان به ارائه سیم کارت نوجوان با بسته 40 گیگ اینترنت رایگان، 220 دقیقه مکالمه و 200 پیامک با تخفیف ویژه 50 درصدی اشاره کرد که این سیم کارت از قابلیت انتقال خودکار به نام نوجوانان پس از 18 سالگی آنان نیز برخوردار است.

«خانواده دُرسا» که به‌عنوان مجموعه دارنده راهکاری جامع در حوزه حفظ و حراست از کودکان در فضای مجازی محسوب می‌شود به‌همراه «زیست‌بوم انارستان» که بر پایه ایده باستانی سرزمین خوبان و پارادایم علمی نوآوری بازطراحی شده و به‌دنبال ایجاد محیطی امن و جذاب برای پروش و آموزش کودکان و نوجوان با استفاده از فناوری‌های روز دنیا است، در غرفه همراه اول حضور پیدا خواهند کرد.

شرکت «همراه کسب و کارهای هوشمند» هم با هدف معرفی «کری گیم» که در حوزه سرمایه‌گذاری و نشر گیم فعالیت می‌کند در این نمایشگاه حاضر خواهد بود. از سایر برنامه‌های همراه اول در این رویداد می‌توان به حضور گروه «شاد» اشاره کرد که بزرگترین پلتفرم آموزش مجازی در کشور محسوب می‌شود. علاوه بر این، تعدادی از شرکت‌های استارتاپی موجود در سبد حمایتی شرکت حرکت اول نظیر آچاره، نت باکس و دیدیمون نیز در این رویداد حضور خواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*