نمای فراگیر سه بعدی در Google Map

قابلیت Immersive View گوگل مپ، خیابان‌ها را به صورت سه بعدی نشان می‌دهد + ویدیو

قابلیت نمای فراگیر در گوگل مپ، مسیر حرکت و خیابان‌ها را به صورت سه بعدی در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه با ویدیو و تصاویری از Immersive View Google Map همراه می‌شویم.

رویداد گوگل I/O 2023 تا اینجای نمایش، پاک کن جادویی را که مبتنی بر هوش مصنوعی کار می‌کند، معرفی کرد و اکنون نوبت به قابلیتی رسیده که می‌تواند لذت مسیریابی و تعامل با گوگل مپ را صد برابر کند؛ پس این شما و این قابلیت نمای فراگیر گوگل مپ!

فهرست عناوین:

معرفی نمای Immersive View در گوگل مپ

قابلیت استریت ویو در گوگل مپ، کمی کلافه کننده بود و نمای 3D هم آنچنان به کار همه نمی‌امد و صرفا جای ساختمان‌ها و اماکن را از نمای بالا نشان می‌داد. اما به لطف ویژگی جدید گوگل مپ به نام Immersive View یا همان نمای فراگیر، واقعا می‌توانید تمام مسیر را در قالب یک نقشه‌ی سه بعدی داشته باشید.

گوگل مپ Immersive View

این سیستم تقریبا شبیه به «فلای اور» (FlyOver) در اپل مپ است اما گوگل ادعا دارد که سیستم Immersive View، چند برابر کامل‌تر از رقیب اپلی خود کار می‌کند. در یک کلام و به طور خلاصه، انگار که «نمای پرنده» را با یک نقشه سه بعدی و اطلاعات ترافیک مسیر ترکیب کرده باشید.

سیستم نمای فراگیر گوگل مپ در کدام شهرها کار می‌کند؟

نمای فراگیر سه بعدی در Google Map

به گفته معاون اول گوگل یعنی میریام دنیل، قابلیت Immersive View در گوگل مپ قرار است تا انتهای سال جاری، در 15 شهر مهم جهان شامل آمستردام، برلین، دوبلین، فلورانس، لاس وگاس، لندن، لس آنجلس، میامی، نیویورک سیتی، پاریس، سن فرانسیسکو، سن جوز، سیاتل، توکیو و ونیز، راه اندازی شود و سپس در سال 2024 میلادی به سایر نقاط جهان بیاید.

قابلیت Immersive View Google Map مخصوص چه گوشی‌ها و سیستم عامل‌هایی است؟

گوگل مپ Immersive View

شما می‌توانید نمای فراگیر یا همان ایمرسیو ویو گوگل مپ را روی اندروید و iOS داشته باشید اما به نظر می‌رسد که سیستم عامل ویندوز فعلا باید منتظر آن بماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*