پست های کلوز فرند اینستاگرام

در این تصاویر با قابلیت پست های کلوز فرند اینستاگرام بیشتر آشنا شوید

به‌زودی قابلیت پست های کلوز فرند اینستاگرام در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و سپس می‌توانند پست‌هایشان را فقط برای مخاطبان خاصی به‌نمایش بگذارند.

اگر تاکنون از اینستاگرام استفاده کرده باشید قطعاً می‌دانید که مدت‌هاست استوری‌های شما فقط برای کسانی نمایش داده می‌شود که شما دوست داشته باشید. این اتفاق به‌واسطه قابلیتی به‌نام “Close Friend” رخ می‌دهد. قابلیتی که با کمک آن شما می‌توانید استوری‌هایتان را فقط برای تعداد انتخاب شده‌ای از مخاطبانتان به‌نمایش بگذارید.

اما حالا ظاهراً‌ اینستاگرام می‌خواهد این قابلیت را گسترش ببخشد و به‌زودی شاهد اضافه شدن قابلیت پست های کلوز فرند اینستاگرام خواهیم بود. این یعنی شما می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهایی که پست می‌کنید را هم از چشم برخی از مخاطبان خود دور نگه دارید و فقط افراد انتخاب شده‌ای قادر به مشاهده آن‌ها باشند. ظاهراً این ویژگی با بخش جدیدی به‌نام Audience در هنگام پست کردن، در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

فضای اینستاگرام خصوصی‌تر خواهد شد

این‌ها تماماً اطلاعاتی هستند که توسط الساندرو پالوزی، یک توسعه‌دهنده وب و مهندس معکوس ایتالیایی به‌دست آمده‌اند. همانطور که این افشاگر ایتالیایی در اسکرین شات‌های زیر به‌نمایش می‌گذارد، اینستاگرام مشغول کار روی توسعه قابلیتی است که به شما اجازه می‌دهد پست‌هایتان را فقط برای دوستانتان در معرض نمایش قرار دهید.

پست های کلوز فرند اینستاگرام

در واقع درست همانطور که کلوز فرند روی استوری‌ها کار می‌کند، هنگام ایجاد و آپلود یک پست می‌توانید از طریق زبانه جدیدی به‌نام Audience انتخاب کنید که کدام مخاطبان شما حق دیدن پست شما را داشته باشند. این یکی از پرتقاضاترین امکاناتی است که کاربران اینستاگرام از صاحبان این پلتفرم درخواست کرده‌اند.

علاوه بر این، ماه گذشته نیز اینستا به یکی دیگر از تقاضاهای کاربران پاسخ داد و قرارگیری چندین لینک در بخش Bio پروفایل را امکان‌پذیر کرد. این شرکت همچنین به‌کاربران پلتفرم Instagram اجازه می‌دهد یک موسیفی متن را به تصویر خود اضافه کرده و آن را روی صفحه فید پروفایل خود آپلود کنند.

پست های کلوز فرند اینستاگرام

اینستاگرام برخی از این امکانات جدید را به پروفایل بسیاری از کاربران اضافه کرده و برخی دیگر نیز همچنان در مرحله آزمایشی به‌سر می‌برد. اگر می‌خواهید شانس استفاده از قابلیت پست های کلوز فرند اینستاگرام را داشته باشید، حتماً‌ از بروز بودن اپلیکیشن طی روزها و هفته‌های آینده مطمئن باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*