توکن بهادار بورس

با عدم‌ امکان تامین خدمت توکن‌های بهادار بورس از سوی مزدکس، تترلند عرضه این سرویس را متوقف کرد

با گذشت دو روز از ارائه خدمت مبدل رمزارزی به توکن بهادار بورس، این خدمت به دلیل قطع سرویس مزدکس متوقف شد.

در حالی که برای اولین بار امکان ارائه خدمت تبدیل مستقیم رمزارز به توکن بهادار بورس در صرافی تترلند امکان پذیر شده بود، مزدکس سرویس API معاملاتی توکن بهادار را مسدود کرد.

مجموعه مزدکس دلیل این تصمیم را مشکلات قانون‌گذاری از سمت سازمان بورس و اوراق بهادار کشور اعلام کرده است. در اعلام مزدکس عنوان شده «تفاوت در ماهیت ارائه سرویس» از سمت سازمان بورس و اوراق بهادار کشور مانعی برای ارائه این خدمت است، این در حالی است که پیش از این آگاهی از ماهیت سرویس وجود داشته است.

تترلند نیز در پی این تصمیم طی اطلاعیه‌ای که در سایت خود منتشر کرده است اعلام کرد عرضه این توکن‌ها را در نسخه جدید خود متوقف کرده است. تترلند در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر حفظ منافع کاربران خود اعلام کرد با توجه به تعهد نسبت به کاربران محترم سازوکاری ترتیب داده شده تا خریداران توکن‌های بهادار ذکر شده با مشکلی مواجه نشوند.

تترلند در این اطلاعیه متعهد شده کلیه کاربرانی که از روز شنبه ۲۳ اردیبهشت لغایت دوشنبه ۲۵ اردیبهشت توکن‌های بهادار را خریداری کرده‌اند دارایی‌شان در کیف پول حساب کاربری محفوظ است. این کاربران می‌توانند به‌محض تصمیم برای فروش با پشتیبانی آنلاین تماس بگیرند و در هر زمان از شبانه‌روز درخواست بازخرید ثبت کنند. تترلند نیز بر اساس نرخ لحظه‌ای توکن‌ها در زمان اقدام کاربر برای بازخرید، این توکن‌ها را بازخرید می‌کند. متن کامل اطلاعیه تترلند در این رابطه به شرح زیر است:

توکن بهادار بورس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*