هواوی Enjoy 60 Pro

هواوی Enjoy 60 Pro با اسنپدراگون 680 و دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

هواوی انجوی 60 پرو – Enjoy 60 Pro با تراشه اسنپدراگون 680 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی یک گوشی میانرده قابل احترام و خوش قیمت به شمار می‌رود.

هواوی در رویداد شب گذشته خود، عضو جدیدی را به خانواده انجوی 60 (Enjoy 60) خود اضافه کرد. پیش‌تر در ماه مارس، نسخه معمولی Enjoy 60 رونمایی شده بود و در ماه گذشته هم شاهد رونمایی گوشی Enjoy 60X مجهز به یک باتری غول پیکر 7000 میلی آمپر ساعتی بودیم.

شب گذشته، اما سومین عضو این خانواده تحت نام هواوی Enjoy 60 Pro به‌طور رسمی معرفی شد.

این گوشی از تراشه اسنپدراگون 680 کوالکام بهره برده و علیرغم عدم پشتیبانی از 5G، قابلیت‌های فنی قابل قبولی دارد.

در ادامه با هم بیشتر با مشخصات فنی این گوشی آشنا خواهیم شد.

هواوی Enjoy 60 Pro؛ میانرده قابل احترام چینی

هواوی Enjoy 60 Pro

گوشی انجوی 60 پرو هواوی یک محصول میانرده بوده و طراحی جعبه‌ای شکلی دارد؛ به‌طوری که لبه‌ها و پانل پشتی آن تخت بوده و فاقد هرگونه انحنا هستند.

در قسمت پشت این گوشی شاهد حضور دو حلقه در اطراف لنز دوربین‌ها هستیم و در قسمت جلو هم دوربین سلفی در یک حفره که در قسمت بالا و وسط صفحه نمایش جا گرفته قرار دارد.

علاوه بر این، حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش این گوشی نیز ضخامت بسیار کمی داشته و ظاهری شیک به این گوشی بخشیده‌اند.

بد نیست بدانید که گوشی هواوی Enjoy 60 Pro در حقیقت مدل ری‌برند شده آنر Nova 11i برای بازار چین به شمار می‌رود.

این گوشی جدید و میانرده انجوی همچنین به تراشه اسنپدراگون 680 کوالکام مجهز بوده و از یک پانل 6.8 اینچی ال سی دی با رزولوشن 2388 در 1080 پیکسل و نرخ رفرش 90 هرتز بهره می‌برد.

علاوه بر این، هواوی در ساخت این گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی استفاده کرده است.

دوربین سلفی گوشی هواوی Enjoy 60 Pro رزولوشنی 8 مگاپیکسلی دارد؛ در حالی که ماژول دوربین دوگانه به کار رفته در پشت از یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

این گوشی هواوی همچنین با ضخامت 8.55 میلیمتر محصولی بسیار باریک تلقی شده و با وزن 193 گرم، در شمار محصولات سبک بازار قرار می‌گیرد.

هواوی Enjoy 60 Pro

هواوی انجوی 60 پرو همچنین در سه رنگ سبز نعنایی، مشکی و نقره‌ای روانه بازار شده و از یک حسگر اثر انگشت واقع بر روی شاسی کناری بهره می‌برد.

این گوشی میانرده همچنین در دو ظرفیت مختلف رم و حافظه داخلی روانه بازار می‌شود.

مدل پایه با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی قیمتی 227 دلاری دارد؛ در حالی که نسخه بالاتر با 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه با قیمت 255 دلار به دست مشتریان خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*