حراج شماره های رند همراه اول

دور جدید حراج شماره های رند همراه اول شروع شد

دور جدید حراج شماره های رند همراه اول از دوشنبه اول خرداد 1402 آغاز شد. برای آگاهی از جزئیات این حراج با ما همراه باشید.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد دور جدید حراج شماره های رند همراه اول همزمان با دهه کرامت آغاز شده است. دور جدید واگذاری این شماره‌ها از بامداد دوشنبه اول خرداد 1402 شروع می‌شود. تمامی کاربران جهت مشاهده شماره‌ها و شرکت در این حراجی می‌توانند به سامانه حراج اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران مراجعه کنند.

همراه اول اصول و ساختار ارزشی دارد که بیانگر ارائه و انجام خدمات آسان و در دسترس برای عموم متقاضیان شماره‌های رند است؛ به‌همین منظور، دور جدید واگذاری شماره های رند این اپراتور تلفن همراه از طریق برگزاری حراج برای عموم متقاضیان به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند جهت شرکت در این حراجی به آدرس اینترنتی rond.mci.ir مراجعه کنند.

نحوه شرکت در حراج شماره های رند همراه اول

برای شرکت در دور جدید حراجی شماره‌های رند همراه اول باید شرایط و ضوابط مربوط به شرکت در حراج را تایید کرده و سپس اطلاعات درخواستی و هویتی را به‌طور صحیح در سامانه مذکور وارد کنید. در مرحله بعد باید اقدام به واریز آنلاین رقم ودیعه کنید که این مبلغ معادل 20 درصد قیمت پایه شماره تلفن همراه مد نظر است.

اعتبار زمانی هر حراج به دو شرط بستگی دارد و لزوما باید هر دو شرط برقرار باشد تا حراجی به پایان برسد. شرط اول این است که زمان قانونی حراج به پایان برسد؛ این زمان قانونی برای هر حراج متفاوت است و در زمان شروع حراجی اعلام خواهد شد. شرط دوم هم این است که از آخرین پیشنهاد قیمت روی یک شماره باید هشت ساعت گذشته باشد. اگر پیشنهاد جدیدی قبل از پایان مدت زمان حراج اعلام شود، مدت زمان حراج برای یک دوره هشت ساعته دیگر نیز تمدید خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*