روابط عمومی ایرانسل

جوایز ویژه جشنواره روابط عمومی ایران به ایرانسل اعطا شد

روابط عمومی ایرانسل باز هم سرآمد ایران شد. در دهمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، ایرانسل توانست جوایز ویژه‌ای را دریافت کند.

صبح روز شنبه سی‌ام اردیبهشت ماه 1402، مراسم اختتامیه دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران و آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی برگزار شد. در این مراسم که همزمان با هفته روابط عمومی در سالن همایش‌های شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شده بود، فرشاد مهدی‌پور به‌عنوان معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین تعدادی از فعالان ارتباطی ایرانی و بین‌المللی حضور داشتند. علاوه بر این، پیام رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی موسوم به IPRA نیز در این مراسم قرائت شد.

درخشش روابط عمومی ایرانسل

در دهمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، نشان ویژه «ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد» با رای هیات داوران و با کسب بیشترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده به دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل اعطا شد. این نشان ویژه به‌دلیل نگاه و عملکرد حمایتی از حوزه ارتباطی زیرمجموعه و شخصیت برجسته ارتباطی به مدیرعامل ایرانسل اهدا شده است. علاوه بر این، نشان ویژه «روابط عمومی سرآمد دیجیتال ایران» برای سومین سال پیاپی و به‌خاطر توفیقات در حوزه ارتباطات الکترونیکی و شبکه‌ای و سرآمد بودن در روابط عمومی دیجیتال به ایرانسل اعطا شد.

در بخشی از این مراسم، پیام رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی موسوم به IPRA،‌ یعنی دکتر آنه گرت آبارزوا قرائت شد. وی در این پیام عنوان کرد روابط عمومی یک شیوه مدیریت تصمیم‌گیری است که وظیفه ایجاد روابط و منافع بین سازمان‌ها و مخاطبان آنها را بر اساس ارسال اطلاعات از طریق روش‌های ارتباطی اخلاقی و قابل اعتماد بر عهده دارد. دکتر آنه گرت آبارزوا در ادامه‌ی این پیام اظهار کرد تحقق تعریف فوق که بر عناصر تصمیم‌گیری، ایجاد روابط دو سویه سودمند، اطلاع‌رسانی و اخلاق تاکید دارد، وقتی امکان‌ می‌پذیرد که روابط عمومی در شکل و شمایل مدیریت ارتباطات ایفای نقش کند؛ در غیر این صورت، روابط عمومی به جایگاه مجری ارتباطات تنزل پیدا می‌کند و نمی‌تواند به جایگاه مورد نظر این حرفه دست یابد.

همانطور که گفته شد، نشان ویژه ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد در بخش معرفی برگزیدگان دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با رای هیات داوران و بیشترین امتیازها از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده به دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل تعلق گرفت. در متن این لوح خطاب به مدیرعامل ایرانسل نوشته شده است:

نظر به این‌که بر اساس رای هیات داوران و با عنایت به بررسی‌های انجام گرفته، شخصیت ارتباطی، منش، روحیه تعاملی و نقش تعیین‌کننده در بهبود ارتباط با ذی‌نفعان و نگاه تعالی‌جویانه حضرت‌عالی به حوزه ارتباطات، روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی، همیشه بارز، موثر و کارساز بوده و از طرف دیگر، روابط عمومی زیرمجموعه جناب‌عالی همواره از حمایت‌های فکری و عملی حضرت‌عالی بهره‌مند بوده و در مسیر پیشرفت قرار گرفته است، نشان ویژه ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد به آن مدیر ارشد فرهیخته اعطا می‌شود.

دکتر سعید عسکری، مدیر کل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی ایرانسل نیز در این جشنواره با رای هیات داوران و درخشش روابط عمومی ایرانسل در عرصه‌های مختلف و کسب شایستگی لازم و به‌دلیل توفیقات در حوزه ارتباطات الکترونیکی و شبکه‌ای و سرآمدی در روابط عمومی دیجیتال، نشان ویژه روابط عمومی سرآمد دیجیتال را در سال 1401 و برای سومین سال پیاپی دریافت کرد.

روابط عمومی ایرانسل همواره تلاش می‌کند تا در کنار دستیابی به اهداف این اپراتور به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و اولین ارائه‌دهنده خدمات 5G در ایران و رکورددار سرعت اینترنت در کشورمان، ارتباط ایرانسل با افکار عمومی، پاسخگویی به رسانه‌ها و مدیریت ارتباط با ذی‌نفعان را بیشتر از قبل بهبود ببخشد و اهداف خود در کمک به ایجاد زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال در بخش مسئولیت‌های حوزه ارتباطات و رسانه را تحقق ببخشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*