مشخصات فنی شیائومی 14 پرو

مشخصات فنی لو رفته از شیائومی 14 پرو، هیجان چینی دوستان را به سقف می‌رساند

به تازگی اطلاعاتی از مشخصات فنی گوشی شیائومی 14 پرو – Xiaomi 14 Pro منتشر شده که از تجهیز آن به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 حکایت دارد.

اخیرا اطلاعات جدیدی از گوشی شیائومی 14 پرو منتشر شده که بخشی از مشخصات فنی این دستگاه را لو می‌دهد. سری محصولات شیائومی 14، نسل بعدی پرچمداران Xiaomi خواهند بود که احتمالا در انتهای سال 2023 رونمایی خواهند شد.

مشخصات فنی احتمالی شیائومی 14 پرو

با وجود این که خود شیائومی هیچ اطلاعات رسمی در خصوص نسل بعدی پرچمدارانش منتشر نکرده، اما اخبار جدیدی به نقل از Digital Chat Station، افشاگر صاحب نام چینی، منتشر شده که برخی قابلیت‌های کلیدی این دستگاه را افشا می‌کند.

مشخصات فنی شیائومی 14 پرو

مهم‌ترین اطلاعات افشا شده در خصوص این سری پرچمدار آن است که شیائومی 14 پرو (و احتمالا سایر اعضای خانواده Xiaomi 14) از تراشه SM8650 بهره خواهند برد.

این نامگذاری به نسل بعدی چیپست‌های پرچمدار شیائومی، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 اشاره دارد.

در گجت نیوز بخوانید:

شیائومی ۱۴ اولین پرچم‌دار مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود

بعلاوه، این افشاگر همچنین از حضور یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در این گوشی خبر می‌دهد که از شارژ سریع بیسیم 50 واتی پشتیبانی خواهد کرد. این منبع همچنین گزارش داده که شیائومی 14 پرو در دو مدل مختلف با ارائه توان‌های مختلف شارژ سریع (90 و 120 وات) روانه بازار خواهد شد.

بر اساس آن چه از اطلاعات لو رفته از شیائومی 14 پرو دستگیرمان شده، این گوشی همچنین در بخش دوربین نیز پیشرفتی بزرگ در مقایسه با نسل قبل به شمار خواهد رفت.

مشخصات فنی شیائومی 14 پرو

همچنین از نظر طراحی نیز انتظار می‌رود که این گوشی در دو مدل مختلف، یکی با صفحه نمایش تخت و دیگری با صفحه نمایش خمیده روانه بازار شود. این دو نسخه احتمالا علاوه بر طراحی صفحه نمایش، در شارژ سریع هم با هم تفاوت خواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*