ساندبارهای مدل 2023 سامسونگ

ساندبارهای مدل 2023 سامسونگ از راه رسیدند

ساندبارهای مدل 2023 سامسونگ در دو سری Q و S با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس، امکان کنترل صوتی و آخرین فناوری‌های روز معرفی شدند.

سامسونگ از ساندبارهای جدید 2023 خود شامل سری HW-Q و HW-C رونمایی کرد. این غول کره‌ای که پیش‌تر برخی از مدل‌های سری اس را روانه بازارهایی نظیر هند کرده بود، اکنون قصد دارد ساندبارهای جدید خود را به بازار آمریکای شمالی نیر عرضه کند. این محصولات تنها چند روز پس از معرفی تلویزیون 98 اینچی Q80Z سامسونگ معرفی می‌شوند.

ساندبارهای 2023 سری Q سامسونگ

سری تازه‌وارد HW-Q990C، پرچم‌دار ساندبارهای سامسونگ است که به‌لطف فناوری صدای فراگیر که توسط دالبی اتموس ارائه شده، تجربه صوتی بی‌نظیری را فراهم می‌کند. این سیستم از صدای 11.1.4 کانال پشتیبانی می‌کند و قادر است با بلندگوهای انواع تلویزیون‌های سامسونگ برای عملکرد چند کاناله همگام شود.

ساندبارهای مدل 2023 سامسونگ

این مدل هم‌چنین دارای فناوری موسوم به Q Symphony 3.0 برای بهبود صدا است و از کنترل‌های صوتی پشتیبانی می‌کند که از طریق وای‌فای یا حتی دستگاه‌های SmartThings نیز قابل کنترل است. در این میان، ساندبار HW-Q900C کانال 7.1.2 را به‌همراه فناوری دالبی اتموس بی‌سیم برای بهبود عمق و وضوح صدا ارائه می‌دهد.

علاوه بر موارد فوق، ساندبارهای 2023 سری Q سامسونگ از فناوری SpaceFit Sound Pro پشتیبانی می‌کنند که می‌تواند صدا را به‌صورت خودکار متناسب با اتاق بهینه کند. در همین حال، مدل HW-Q800C علاوه بر پشتیبانی از دالبی‌ اتموس، دارای کانال 5.1.2 بوده که حتی می‌تواند پروفایل‌های صدا را نیز بر اساس اتاق تنظیم کند.

در نهایت، مدل‌های HW-Q600C، Q700C و HW-Q60C معرفی شده‌اند که از فناوری پیشرفته Q Symphony برخوردار هستند. علاوه بر این، ساندبارهای جدید سامسونگ داری نوآوری‌های کاربرپسندی مانند Adaptive Sound هستند که به افزایش بهینه‌سازی صدا در هنگام چت و بازی کمک می‌کنند.

ساندبارهای سری C سامسونگ

علاوه بر سری Q، سامسونگ از ساندبارهای سری C نیز رونمایی کرده که شامل دو مدل جدید با نام‌های HW-C450 و HW-C400 است. مدل اول یک نوار صوتی 2.1 کاناله است که با یک ساب‌ووفر ارائه شده و تنها با یک لمس، امکان تقویت باس را ارائه می‌دهد.

هم‌چنین ساندبارهای سری C سامسونگ می‌توانند از طریق بلوتوث به تلویزیون متصل شوند و از ویژگی‌های مفیدی مانند حالت بازی، Adaptive Sound Lite و حالت شب پشتیبانی کنند که به کاهش خودکار صدا و فشرده‌سازی باس کمک می‌کند. این امر موجب جلوگیری از مزاحمت و تداخل با فعالیت دیگر افراد حاضر در خانه می‌شود.

ساندبارهای مدل 2023 سامسونگ

اما به‌غیر از سری C، یک سری جدید با نام HW-S800B Ultra-Slim نیز به خانواده ساندبارهای سری S سامسونگ اضافه شده است. ارتفاع و عمق این نسخه کم‌تر از 2 اینچ است که ابعادی فشرده و مینیمالیستی را ارائه می‌دهد. این ساندبارها هم‌چنین از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند و کانال 3.1.2 را ارائه می‌دهند. از سوی دیگر، مدل معمولی HW-S800B برای ایجاد ترکیب یکپارچه با فضای کم‌جا و اتاق طراحی شده است. این مدل به یک ساب‌ووفر 6.5 اینچی و یک رادیاتور غیرفعال 8 اینچی برای عمق بیش‌تر مجهز شده است.

قیمت و تاریخ عرضه ساندبارهای مدل 2023 سامسونگ

قیمت سری رده‌بالای Q با قیمت 619 دلار برای مدل HW-Q700C آغاز می‌شود. در همین حال، مدل HW-Q800C و Q900C به ترتیب 799 و 1599 دلار قیمت دارند. در نهایت، مدل HW-C450 با قیمت 169 دلار و مدل HW-C400 با قیمت 139 دلار عرضه خواهند شد. ساندبارهای جدید سامسونگ از امروز در وب‌سایت‌های رسمی آمریکای شمالی قابل سفارش هستند و به‌زودی عرضه جهانی آنها نیز آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*