شیائومی 14 پرو

اولین تصویر از شیائومی 14 پرو، پرچم دار جدید چینی ها منتشر شد

پرچم دار جدید چینی ها یعنی گوشی شیائومی ۱۴ پرو در آینده‌ای نزدیک معرفی می‌شود و حالا اولین تصویر از این گوشی مورد انتظار منتشر شده است. این مدل در یکی از زمینه‌های طراحی، یادآور گلکسی اس ۲۳ سامسونگ است.

سری گوشی‌های شیائومی ۱۳ مورد توجه بسیاری از کاربران و کارشناسان قرار گرفته و جزو پرچمدارهای پرطرفدار بود. این سری از نظر باتری، دوربین، عملکرد پردازشی و … بسیار خوب عمل کرد و حالا انتظارات بسیاری از کاربران و طرفداران این برند چینی بالاتر از همیشه رفته است. اگر شما هم منتظر سری بعدی پرچم دارهای شیائومی هستید، بهتر است با ما همراه شوید تا نگاهی به اولین تصویر منتشر شده از گوشی شیائومی ۱۴ پرو داشته باشیم. تصویر منتشر شده اطلاعاتی از پنل پشتی گوشی به ما افشا نمی‌کند اما ظاهر کلی نمایشگر، بریدگی دوربین و حاشیه‌های صفحه نمایش را به ما نشان می‌دهد.

تصویر شیائومی ۱۴ پرو

آیس یونیورس که به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین و قابل اعتمادترین افشاگران دنیای گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود، حالا تصویری رندر شده از گوشی شیائومی ۱۴ پرو منتشر کرده است. همان طور که می‌توانید در ادامه ببینید، این تصویر نمایشگر گوشی را با حاشیه‌هایی به شدت باریک و متقارن به ما نشان می‌دهد. پیش از شیائومی، سامسونگ در سری گلکسی اس ۲۳ از این طراحی برای حاشیه‌های نمایشگر استفاده کرد و مورد توجه کاربران قرار گرفت. حالا این طور به نظر می‌رسد که پس از استفاده سامسونگ از این طراحی، حاشیه‌های نمایشگر باریک و متقارن به یک ترند میان تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند تبدیل شده اند.

تصویر شیائومی ۱۴ پرو

در کنار این موضوع، آیس یونیسورس به مورد جالب دیگری هم اشاره کرده است. ظاهرا شیائومی برنامه‌هایی برای تغییر ظاهری گوشی‌هایش در آینده دارد. این شرکت چینی می‌خواهد به جای ایده گرفتن از طرح‌های اپل، سراغ طرح‌های رقیب کره‌ای خود یعنی سامسونگ برود. اطلاعات بیشتری نیز پیش از این درباره شیائومی ۱۴ پرو در گجت نیوز منتشر شده بود.

مشخصات احتمالی گوشی شیائومی ۱۴ پرو

اگر اطلاعات منتشر شده درست از آب در بیایند، گوشی پرچمدار شیائومی ۱۴ پرو به قدرتمندترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز خواهد شد. این مورد تقریبا قطعی است زیرا چندی پیش در اطلاعات فاش شده از DCS، تراشه مورد استفاده در این گوشی SM8650 ذکر شده بود که نام دیگر اسنپدراگون ۸ نسل سه است.

دیگر اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند این تراشه به یک هسته فوق سریع کورتکس ایکس ۴ مجهز است که حداکثر فرکانسش به ۳.۷ گیگاهرتز می‌رسد. معماری این تراشه از کانفیگ ۱+۵+۲ بهره خواهد برد.

تصویر شیائومی ۱۴ پرو

باتری شیائومی ۱۴ پرو نیز احتمالا ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت. همچنین شایعاتی درباره عرضه این مدل در دو نسخه مجهز به شارژ ۹۰ واتی و ۱۲۰ واتی شنیده می‌شود. نکته دیگر درباره Xiaomi 14 pro، مجهز بودن به سیستم شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ واتی است.

این مطلب مهم درباره سری شیائومی ۱۴ را از دست ندهید!

شیائومی ۱۴ اولین پرچم‌دار مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود

پس از موفقیت گوشی های سری شیائومی ۱۳ در زمینه دوربین و تصویر، انتظارها از شیائومی ۱۴ پرو بالاتر رفته است. منابع مختلف اعلام کرده‌اند دوربین پرچمدار جدید شیائومی پیشرفته‌تر از نسل قبل خواهد بود و احتمالا لنز‌هایی از نوع WLG High-Lens در دوربین این مدل حاضر باشند. این گوشی در ماه‌های پایانی سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*