اپلیکیشن برای جایگزینی برنامه پیش فرض SMS در اندروید

5 اپلیکیشن جذاب برای جایگزینی برنامه پیش فرض SMS در اندروید

در این مقاله به معرفی 5 اپلیکیشن جذاب برای جایگزینی برنامه پیش فرض SMS در اندروید که می‌توانند به محیط پیام رسانی شما روح تازه‌ای بدمند خواهیم پرداخت.

کاربران فضای مجازی ترجیح می‌دهند از برنامه‌های پیام رسانی همچون تلگرام برای برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان خود استفاده کنند؛ زیرا آنها امکانات بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کنند. اما هنوز بسیاری از مردم کار با همین پیامک‌های ساده متنی را برای برقراری ارتباط به درگیر شبکه‌های اجتماعی شدن ترجیح می‌دهند.

در حالی که برخی از تولیدکنندگان اندرویدی برنامه‌های پیام‌رسان متنی مخصوص برند خود را دارند، اما در اکثر تلفن‌های اندرویدی، برنامه پیش‌فرض پیامک Google Messages است.

چندین ویژگی قابل توجه این برنامه شامل رمزگذاری سراسری و محافظت در برابر پیام‌های هرزنامه می‌شود. همچنین می‌توانید به سادگی با جفت کردن تلفن اندرویدی با سیستم خود، به متن‌ها در رایانه دسترسی داشته باشید.

با این حال، از نظر شخصی‌سازی اپلیکیشن، دست شما در این برنامه باز نیست. همچنین ویژگی‌های پیام متنی دیگری وجود دارد که توسط سایر برنامه‌های شخص ثالث ارائه شده است.

اگر از فضای سرد و بی‌روح Messages خسته شده‌اید و می‌خواهید برنامه پیش‌فرض SMS گوشی اندرویدی خود را جایگزین کنید، در ادامه با معرفی 5 اپلیکیشن برای جایگزینی برنامه پیش فرض SMS در اندروید، با ما همراه باشید.

1. Mood SMS

اپلیکیشن برای جایگزینی برنامه پیش فرض SMS در اندروید

این اپلیکیشن کاربردی و هوشمند مدیریت پیام کوتاه، توسط Mad Seven توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است.  بلافاصله پس از نصب Mood SMS، می‌توانید از بین انواع سبک‌های رنگارنگ یکی را انتخاب کرده و در صندوق ورودی عمومی خود اعمال کنید.

علاوه‌براین شما می‌توانید ظاهر هر چت را تغییر دهید تا مکالمات بین افراد مختلف به‌راحتی قابل شناسایی باشد. از نظر شخصی‌سازی، Mood یک برنامه سرگرم‌کننده است که منحصر به فردترین ویژگی آن حالت مهمانی نام دارد.

ایجاد مکالمات گروهی با مخاطبین، مسدودسازی هرزنامه‌ها با ایجاد یک لیست سیاه، نمایش نام تماس گیرنده به صورت لحظه‌ای و پین کردن مکالمات مهم در بالای صفحه را می‌توان از دیگر قابلیت‌های این برنامه دانست.

مانند بسیاری از برنامه‌های موجود در این لیست، شکایت اصلی در بین کاربران Mood تبلیغات آزاردهنده آن است. البته می‌توانید با پرداخت 3.49 دلار در ماه، آن را به نسخه پریمیوم ارتقا دهید. این به شما امکان رمزگذاری پیام، دسترسی به تم‌های ممتاز و توانایی حذف تبلیغات و پشتیبان‌گیری و بازیابی پیام‌ها را می‌دهد.

بر خلاف دیگر برنامه‌ها، در Mood SMS برای محافظت از پیام‌ها نیازی به ابزار‌های جانبی نیست و با قرار دادن یک رمز عبور بر روی پیامک‌ها قادر خواهید بود هر گونه دسترسی به مکالمات را محدود سازید.

این اپلیکیشن کاربردی با امکانات متنوع خود توانسته با‌ بیش‌از 5 میلیون دانلود و پرداخت درون شبکه 22.99 دلاری، امتیاز 3.7 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید.

2. Textra SMS

Textra SMS

یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های موجود در این لیست، Textra با 4.4 از 5 ستاره و بیش‌از ده میلیون بارگیری در فروشگاه گوگل پلی است. این برنامه رابط کاربری ساده‌ای دارد، اما شما می‌توانید تم، سبک ایموجی و رنگ پوست، رنگ‌های حباب در مکالمات متنی و حتی خود رنگ نماد برنامه را سفارشی‌سازی کنید.

شما همچنین می‌توانید هر موضوع چت را در صندوق ورودی خود به‌صورت جداگانه یا دسته‌ای سفارشی کنید. شما می‌توانید از ربات Textra زمانی که سؤالی در مورد یک ویژگی دارید یا می‌خواهید نکاتی در مورد بهینه‌سازی استفاده از برنامه دریافت کنید، بهره ببرید.

این اپلیکیشن که برای جایگزینی برنامه پیش فرض SMS طراحی شده است، همچنین به شما امکان می‌دهد مخاطبینی که در دفترچه تلفن شما نیستند را مسدود کرده و همچنین انتخاب کنید که چگونه می‌خواهید از ورود پیام‌های فرستنده‌های ناشناس مطلع شوید. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این برنامه می‌توان امکان زمان‌بندی متن، توقف متن درحال ارسال، کپی بخشی از یک پیام متنی و پاسخ‌های سریع را نام برد.

اپلیکیشن Textra همچنین با Android Auto سازگار است. گهگاه تبلیغات درون‌برنامه‌ای در این اپ نمایش داده می‌شوند که شرکت سازنده می‌گوید می‌توانید برای همیشه از شر آن‌ها با یک بار پرداخت هزینه خلاص شوید. با این اپلیکیشن، با ظاهر پیش فرض موبایل خود خداحافظی کرده و با رابط کاربری جدید به مدیریت مسیجینگ خود بپردازید.

3. Simple SMS Messenger

Simple SMS Messenger

با نصب این برنامه تمام ویژگی‌هایی را که در یک برنامه پیام‌رسان به آن نیاز دارید، در اختیار شما گذاشته می‌شود. با Simple SMS Messenger شما می‌توانید پیام‌های متنی و انواع پیام‌های رسانه‌ای را ارسال کرده و پیام‌ها را از قبل برنامه‌ریزی کنید.

از دیگر قابلیت‌های این برنامه می‌توان به امکان بی‌صدا کردن چت‌ها، اختصاصی کردن اعلان‌های مخاطبین خاص و جستجوی پیام‌ها در صندوق ورودی اشاره کرد. در این برنامه منوهای زیادی برای ضربه زدن وجود ندارد، بنابراین از پیمایش درون و برون برنامه غافلگیر نخواهید شد.

رابط کاربری پیش‌فرض پیام‌رسان، ظاهر اصلی اکثر برنامه‌های پیام‌رسان متنی را تقلید می‌کند، اما تبلیغات مزاحمی که در برخی از برنامه‌های شخص ثالث بدون پرداخت هزینه ماهانه اجتناب‌ناپذیر هستند، در این برنامه دیده نمی‌شوند.

با این حال، برخی از گزینه‌های سفارشی‌سازی این برنامه در پشت یک دیوار کوچک پرداخت قفل هستند و برای باز کردن قفل آنها، باید یک پرداخت 1.59 دلاری داشته باشید.

هنگامی که به ویژگی‌های قفل شده دسترسی پیدا کردید، می‌توانید کارهایی مانند انتخاب یک تم و اعمال آن در تمام برنامه‌های ایجاد شده توسط همان برنامه‌نویس را انجام دهید. همچنین قادر خواهید بود شماره‌های مسدود شده را مدیریت کنید.

4. Chomp SMS

Chomp SMS

اگر به‌دنبال یک اپلیکیشن برای جایگزینی برنامه SMS در اندروید می‌گردید، Chomp بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این برنامه دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های عالی همچون قفل رمز عبور، گزینه‌های حفظ حریم خصوصی، ارسال پیامک برنامه‌ریزی شده، توقف یک متن در حین ارسال، پشتیبان‌گیری و گزینه‌های سفارشی‌سازی نامحدود است.

شما می‌توانید با دانلود تم‌ها، ظاهر این برنامه را سفارشی کنید. همچنین می‌توانید اعلان‌های رشته متنی را با تغییر رنگ LED، الگوی لرزش یا آهنگ زنگ مخصوص آن مکالمه تغییر دهید.

این پیام‌رسان مانند برنامه خواهر خود یعنی Textra، سازگاری با Android Auto نیز دارد و به شما امکان می‌دهد در هنگام سفر پیام‌هایی را دریافت کرده و به آن‌ها پاسخ دهید. درست مانند Textra، ممکن است برای خلاص شدن از شر تبلیغات نیاز به پرداخت یک بار هزینه داشته باشید.

تمام ویژگی‌های Chomp رایگان هستند و می‌توانید فقط با یک بار خرید در برنامه تبلیغات آن را برای همیشه حذف کنید. تا به امروز، Chomp بیش‌از ده میلیون بار در فروشگاه برنامه Android بارگیری شده و دارای امتیاز 4.3 از 5 است و همه جدیدترین شکلک‌های Android، Twitter، JoyPixels و iOS را با نصب این برنامه دریافت خواهید کرد.

شما همچنین قادر خواهید با بهره‌گیری از یک سیستم پشتیبان‌گیری حرفه‌ای در بازه‌های معین از پیامک‌های خود بکاپ تهیه کنید. بنابراین با این اپلیکیشن قدرتمند و محبوب می‌توانید به‌صورت حرفه‌ای بر پیامک‌های خود مدیریت داشته باشید.

5. Handcent Next SMS Messenger

اپلیکیشن جذاب برای جایگزینی برنامه پیش فرض SMS

این برنامه یک اپلیکیشن جذاب برای جایگزینی برنامه پیش فرض SMS با بالاترین حفاظت از حریم خصوصی امن است. اپلیکیشن Handcent همچنین 4.5 ستاره از 5 و بیش از یک میلیون بارگیری دارد و از نظر قابلیت‌ها یکی‌از قوی‌ترین هاست.

این برنامه محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسانی در پلتفرم اندروید است که قابلیت شخصی‌سازی بالایی داشته و با ویژگی‌هایی که دارد شما را عاشق خود می‌کند. فضای زیادی در این پیام‌رسان برای سفارشی کردن ظاهر صندوق ورودی شما از طریق انواع گزینه‌های پس‌زمینه، فونت، آهنگ زنگ، و اعلان‌ها وجود دارد.

همچنین می‌توانید از پیام‌های متنی برنامه‌ریزی‌شده استفاده کنید و حالت رانندگی را در کنار سایر عملکردهای اساسی که برای یک برنامه پیام‌رسان به آن نیاز دارید، روشن کنید. با این حال، در بیشتر موارد کاربران تشویق می‌شوند تا یک حساب Handcent رایگان ایجاد کنند تا قابلیت‌های بیشتری را در برنامه باز کنند.

به‌عنوان مثال، پس از ثبت نام و ورود به برنامه، به Handcent Anywhere دسترسی پیدا می‌کنید که پشتیبانی بین پلتفرمی را ارائه می‌کند و به شما امکان می‌دهد به پیام‌های خود در رایانه یا سایر دستگاه‌های تلفن همراه خود که در آن برنامه نیز نصب شده است، دسترسی داشته باشید. با ایجاد حساب همچنین می‌توانید از Private Box استفاده کنید که می‌تواند مکالمات متنی را که می‌خواهید در برابر چشم‌های کنجکاو محافظت کنید، پنهان کند.

قابلیتی که شاید جذاب‌ترین به‌روز‌رسانی این برنامه به‌حساب آید، ادغام آن با ربات‌های هوش مصنوعی مانند ChatGPT و Google Bard است. تنها کافیست یک کلید API (که به حساب‌های ChatGPT و Google Bard شخصی‌تان مرتبط است) برای این سرویس‌ها ارائه دهید و به‌طور دستی آنها را به برنامه وصل کنید تا بتوانید با هوش مصنوعی در یک رشته متنی صحبت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*