نمایشگاه صنعت پست

وزیر ارتباطات از غرفه ایرانسل در نخستین نمایشگاه صنعت پست بازدید کرد

وزیر ارتباطات از غرفه ایرانسل در نخستین نمایشگاه صنعت پست بازدید کرد و از نزدیک با راهکار لجستیک هوشمند ایرانسل آشنا شد.

اولین نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته از تاریخ 8 خرداد ماه آغاز به کار کرده و تا 11 خرداد 1402 ادامه خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9 تا 18 در مصلی تهران حضور پیدا کرده و از غرفه‌های این نمایشگاه دیدن کنند.

در همین راستا امروز چهارشنبه 10 خرداد 1402 دکتر عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در این رویداد از غرفه راهکارهای سازمانی ایرانسل بازدید کرد و با راهکار لجستیک هوشمند ایرانسل و نتایج اجرای آن در صنایع مختلف آشنا شد.

بازدید وزیر ارتباطات از نخستین نمایشگاه صنعت پست

وزیر ارتباطات طی این بازدید از راهکار لجستیک هوشمند ایرانسل تقدیر کرد و از مدیران شرکت پست خواست تا با همکاری ایرانسل این راهکار را در یکی از استان‌های کشور به اجرا برسانند و از نتایج آن برای ایجاد تحول دیجیتال در شبکه پست کشور استفاده کنند.

نمایشگاه صنعت پست

اپراتور ایرانسل راهکارهای سازمانی خود را با هدف ارائه محصولات و راهکارهای نوآورانه ویژه صنعت پست و صنایع وابسته آن در اولین نمایشگاه صنعت پست ایران آورده تا توان خود در توسعه سیستم‌های هوشمند و دیجیتالی کردن صنایع را به کسب‌و‌کارها و علاقه‌مندان نشان دهد.

همچنین ارتباطات پرسرعت سازمانی، خدمات سازمانی موبایل، اینترنت اشیا به‌عنوان خدمات ارائه شده توسط راهکارهای سازمانی ایرانسل محسوب می‌شوند که در این نمایشگاه اپراتور ایرانسل راهکارهای سامانه مدیریت هوشمند ناوگان (FMS)، سیستم بی‌سیم واکه و سرویس VPN سازمانی ویژه صنعت پست و تجارت الکترونیک را به‌شکل ویژه معرفی کرده است.

از اهداف برگزاری نمایشگاه پست اکسپو می‌توان به ایجاد فرصت برای شرکت‌های فعال در حوزه‌هایی نظیر بسته‌بندی، لجستیک، خدمات پستی، فناوری‌های جدید و هوشمندسازی، خدمات الکترونیک، رباتیک، اینترنت اشیا، قبول و ارسال مرسوله و هر خدمت یا محصول مرتبط با صنعت اشاره کرد. این نمایشگاه که در آن جدیدترین ایده‌ها و نوآوری‌ها در صنعت پست ارائه شده، فرصت مناسبی را برای ایجاد روابط تجاری در مقیاس ملی و جهانی به‌وجود آورده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*