نیسان پاترول واریور 2024

نیسان پاترول واریور 2024 ؛ آفرودباز ژاپنی با موتور V8 و کیت ارتفاع + ویدیو

نیسان پاترول واریور مدل 2024 – Nissan Patrol Warrior یک شاسی بلند آفرودی است که نسبت به مدل معمولی، چند تغییر جذاب را پشت سر گذاشته. در ادامه با تمام تغییرات آفرودی در این خودرو آشنا می‌شویم.

نام نیسان پاترول در ایران، منطقه خاورمیانه و خصوصا کشورهای حاشیه خلیج فارس، با ورزش آفرود گره خورده است. این خودروها معمولا در کارگاه‌های تیونینگ شخصی، آفرودی می‌شوند و به دل کوه و جنگل می‌زنند. حالا نیسان با خودش فکر کرده که چرا خودمان مدل آفرودی را نسازیم؟ نیسان پاترول Warrior 2024 دقیقا از دل همین تفکر بیرون آمده است.

تغییرات نیسان پاترول واریور 2024 آفرودی

از تولید نسل ششم نیسان، تقریبا بیش از 13 سال می‌گذرد و این خودرو از آن زمان تا به امروز، فقط چند فیس لیفت ساده را پشت سر گذاشته و اصلا تغییری نکرده است؛ یعنی به قدری خوب بوده که خود ژاپنی‌ها هم دوست نداشتند که به آن دست بزنند و خرابش کنند. حالا خط مونتاژ نیسان پاترول در کشور استرالیا از این همه یکنواختی خسته شده و قصد دارد تا برخی چیزها را عوض کند.

نیسان پاترول واریور 2024

در زیر این چهره زمخت، فقط یک نیسان پاترول مدل 2023 معمولی قرار دارد که کمی تغییر رنگ داده و کمی هم آفرودی‌تر شده. تغییرات نیسان پاترول واریور 2024 نسبت به مدل معمولی، از همان نگاه اول هم مشخص است.

پاترول آفرودی Warrior جدید

قسمت جلو پنجره در این شاسی بلند آفرودی، تقریبا عوض شده و اکنون بیشتر از رنگ مشکی بهره می‌برد. همچنین با اضافه شدن کیت ارتفاع، این خودرو در حال حاضر 5 سانتی متر قد بلندتر شده است. لاستیک‌های آفرودی یوکوهاما Geolander A/T و رینگ‌های 18 اینچی با طرح دو رنگ را هم از قلم نیندازید.

پاترول آفرودی Warrior جدید

همچنین در داخل کابین نیسان پاترول واریور آفرودی جدید، چند تغییر کوچک اعمال شده که تمام آن‌ها به تزئینات کابین مربوط می‌شوند؛ برای مثال، رودری‌ها و بخشی از کنسول میانی عوض شده است. همچنین در نمای عقبی می‌توانید یک مال بند جدید را هم پیدا کنید. در نهایت به اگزوزهای این خودرو می‌رسیم که یک فرق خیلی ریز با مدل استاندارد دارند و آن هم این است که به جای عقب، در زیر رکاب خودرو قرار دارند.

مشخصات فنی نیسان پاترول Warrior جدید

نیسان پاترول واریور 2024

در زیر کاپوت این خودرو همچنان پیشرانه 8 سیلندر تنفس طبیعی با حجم 5.6 لیتر وجود دارد که می‌تواند نزدیک به 400 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر گشتاور را با گیربکس اتوماتیک 7 سرعته AWD، به تمام چرخ‌ها ارسال کند.

نیسان پاترول واریور 2024

همچنین قفل دیفرانسیل هم به روال سابق در محور عقبی وجود دارد. البته عرب‌های پولداری که دل آن‌ها پیش نیسان پاترول واریور 2024 گیر کرده، می‌توانند این خودرو را با 428 اسب بخار داشته باشند؛ فقط و فقط به لطف تیم تیونینگ نیسمو نیسان! در نهایت باید به شما بگوییم که نیسان پاترول به قدری منعطف است و با مالک خود راه می‌آید که حتی در نسخه معمولی هم توانایی آفرود کردن را دارد. اما اگر دوست داشته باشید که آن را حسابی آفرودی کنید، واقعا هیچ حد و مرزی وجود نخواهد داشت و می‌تواند جیب شما را خالی کند.

قیمت نیسان پاترول آفرودی واریور جدید

فعلا هیچ خبری در مورد قیمت نیسان پاترول واریور 2024 منتشر نشده اما قیمت مدل معمولی از 50 هزار دلار شروع می‌شود و نهایتا به 60 هزار دلار می‌رسد. آنطور که از شواهد پیداست، نیسان پاترول واریور 2024 آنچان پر آپشن نیست و احتمالا با این لوازم اضافه و تغییرات جدید، قیمت آن تقریبا حول و حوش 60 هزار دلار باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*