تریلر فیلم Transformers : Rise Of The Beasts

تریلرهای جدید فیلم Transformers : Rise Of The Beasts را تماشا کنید + ویدیو

شرکت پارامونت پیکچرز به‌تازگی دو تریلر جدید فیلم Transformers : Rise Of The Beasts یا همان ترانسفورمرز 7 : ظهور جانوران را منتشر کرده است که در ادامه با آن‌ها همراه می‌شویم.

داستان آپتیموس پرایم و اتوبات‌ها به مرحله و دنیای جدیدی رسیده است. یعنی جایی که علاوه بر دسپیتکان‌های شرور، دو تیم دیگر یعنی ماکسیمال‌ها و پردوکان‌ها هم به این فرنچایزر تخیلی اضافه می‌شوند. در ادامه به سراغ‌ تریلرهای جدید فیلم ترانسفورمرز 7 : ظهور جانوران می‌رویم و با این دو تیم جدید، بیشتر آشنا می‌شویم.

تریلرهای جدید فیلم Transformers : Rise Of The Beasts

قبلا به‌طور کامل و مفصل، در مورد گروه‌های ماکسیمال‌ و پرادوکان صحبت کرده بودیم. این دو گروه، نوع متفاوتی از ربات‌های تبدیل شونده هستند که ظاهر حیوانات را انتخاب کرده‌اند.

چرا که صرفا به‌کمک این شکل می‌توانستند زنده بمانند. این دو گروه، دقیقا رابطه اتوبات‌ها و دسپیتکان‌ها را در دنیای جانوران رباتی به تصویر می‌کشند و با یکدیگر دشمن هستند.

عوامل، بازیگران و تاریخ انتشار فیلم ترانسفورمرز 7 : ظهور جانوران

تریلر فیلم Transformers : Rise Of The Beasts

تمام خودروهای حاضر در فیلم تبدیل شوندگان 7

داستان فیلم تبدیل شوندگان 7 قرار است بر مبنای کمیک‌ بوک‌های جنگ جانوران جلو برود و ستارگانی مثل آنتونی راموس، دومینیک فیش بک، لورین ولز، لیزا کوشی، پت دیویدسن، میشل یئو، پیتر دینکلیج، کریستو فرناندز، میشلا رودریگز و دین اسکات در فیلم Transformers : Rise Of The Beasts نقش‌آفرینی خواهند کرد.

تریلر فیلم Transformers : Rise Of The Beasts

همچنین استیون کیپل جونیور خالق اثر هیجان‌انگیزی مثل Creed ۲، کارگردانی فیلم تبدیل شوندگان 7 را بر عهده دارد و دنی مورفی، تام دی سانتو، مایکل بی و لورنز بوناونتورا به‌صورت مشترک، تهیه کنندگان این اثر تخیلی خواهند بود. طبق آخرین اطلاعات گفته می‌شود که فیلم ترانسفورمرز 7 : ظهور جانوران قرار است در 9 ژوئن امسال یعنی 19 خرداد ماه 1402 و در قامت یک فیلم تابستانی رسما منتشر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*