تریلر جدید فیلم ایندیانا جونز 5

تریلر جدید فیلم ایندیانا جونز 5 منتشر شد + ویدیو

تریلر جدید فیلم ایندیانا جونز 5 ابعاد جدیدی از این فرنچایزر هیجان انگیز را به نمایش می‌گذارد. در ادامه با تیزر Indiana Jones and the Dial of Destiny همراه می‌شویم.

ماجراجویی‌های هریسون فورد با شخصیت ایندیانا جونز به انتهای کار رسیده است و حتی شاید در فیلم‌های بعدی، یک شخصیت زن، جای این باستان شناس نترس و جسور را پر کند و سریال ایندیانا جونز را شکل دهد! به هر حال در ادامه قصد داریم تا با تریلر جدید فیلم ایندیانا جونز 5 همراه شویم و به لیست بازیگران و تاریخ انتشار آن نگاهی داشته باشیم. اما برای اینکه داستان این فیلم را بهتر متوجه شوید، می‌توانید اولین تریلر فیلم ایندیانا جونز 5 با زیرنویس اختصاصی گجت نیوز را هم ببینید.

فهرست عناوین:

تریلر جدید فیلم ایندیانا جونز 5 با نقش آفرینی هریسون فورد

هریسون فورد در حال حاضر یک پیرمرد 80 ساله است اما به لطف تکنولوژی به کار رفته در سینما، می‌تواند در نقش یک جوان 25 ساله در فیلم ایندیانا جونز 5 ظاهر شود! بد نیست بدانید که این تکنولوژی را قبلا در فیلم The Irishman 2019 هم دیده بودیم.

تریلر جدید فیلم ایندیانا جونز 5

همچنین داستان و شخصیت‌های شرور فیلم‌های «ایندیانا جونز 1989» یا همان “Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark” و “Indiana Jones and the Last Crusade” هم به صورت مستقیم جزو خط داستانی فیلم سینمایی ایندیانا جونز 5 به حساب می‌آیند. به علاوه انتظار داریم که فلش بک‌های زیادی از دوران نوجوانی شخصیت ایندیانا جونز را هم در فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny مشاهده کنیم.

بازیگران و عوامل فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny

تیزر جدید indiana jones the dial of destiny

ستارگانی مانند هریسون فورد، شیا لباف، مدس میکلسن، فیبی والر، توماس کرچمان، آنتونیو باندراس، رنه ویلسون و بوید هالویک افتخار این را دارند تا در پنجمین یا بهتر بگوییم، آخرین قسمت از فیلم ایندیانا جونز حضور داشته باشند. جیمز منگولد هم کارگردان فیلم ایندیانا جونز 5 خواهد بود و جورج لوکاس و فیلیپ کوف هم در نقش تهیه کننده و نویسنده، او را همراه خواهند کرد.

تاریخ اکران فیلم ایندیانا جونز 5

آخرین قسمت از سری فرانچایز محبوب و دوست داشتنی ایندیانا جونز قرار است در تاریخ 30 ژوئن 2023 یعنی 9 تیر 1402 به صورت رسمی اکران شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*