تریلر جدید فیلم نگهبانان کهکشان 3

تریلر جدید فیلم نگهبانان کهکشان 3 منتشر شد + ویدیو

تریلر جدید فیلم نگهبانان کهکشان 3 – The Guardians Of Galaxy Vol.3 آخرین ماجراجویی این تیم 7 نفره را به تصویر می‌کشد. در ادامه با جزئیات فیلم نگهبان های گلکسی 3 همراه می‌شویم.

تیم نگهبانان گلکسی هم به پایان داستان خود رسیده است و اکنون با انتشار جدیدترین تریلر فیلم محافظان کهکشان 3 ، تقریبا حال و هوا و خط داستانی این اثر را می‌دانیم. پس اگر شما هم دوست دارید تا در مورد عوامل، بازیگران، خط داستانی و تاریخ انتشار The Guardians Of Galaxy Vol.3 بیشتر بدانید، تا انتهای کار همراه ما باشید. اما قبل از هرچیزی، به تماشای این تریلر می‌نشینیم و برای اینکه بهتر داستان را متوجه شوید، بد نیست تا تریلر اول فیلم نگهبان های کهکشان 3 را هم تماشا کنید.

فهرست عناوین:

تریلر جدید فیلم نگهبانان کهکشان 3

قسمت سوم از سری فیلم های محافظان کهکشان، یک روایت جذاب از گشت و گذار این تیم در کره زمین را روایت خواهد کرد. اما تیم نگهبانان کهکشان به جای کره زمین، بر روی یک سیاره دیگر به اسم «ضد زمین» فرود می‌آیند!

خط داستانی فیلم The Guardians Of Galaxy Vol.3

تیزر جدید قسمت سوم Guardians Of The Galaxy Vol.3

سیاره ضد زمین یا همان کانتر ارث (Counter Earth) کجاست؟ برای جواب این سوال ابتدا باید با شخصیت «تکامل عالی» یا همان «های اوولوشن» (به انگلیسی High Evolution) آشنا شوید.

تیزر جدید قسمت سوم Guardians Of The Galaxy Vol.3

شخصت تکامل عالی در فیلم Guardians Of The Galaxy Vol.3

شخصیت «تکامل عالی» که گاهی اوقات با نام‌هایی «هربرت ادگار ویندهام» یا «هربرت اگار ویندام» شناخته می‌شود، یک انسان یا بهتر بگوییم، یک دانشمند نابغه به حساب می‌آید که بدن خود را به بالاترین سطح از تکامل رسانده و در تمام علم‌های جهان، به بالاترین سطح رسیده است. همچنین این فرد، به نوعی خالق «راکت راکون» هم به حساب می‌آید اما بالاترین اختراع او، ضد زمین است! همچنین این شخصیت برای اولین بار قرار است با فیلم نگهبانان گلکسی 3 به دنیای مارول قدم بگذارد.

تریلر جدید فیلم نگهبانان کهکشان 3

شخصیت های اوولوشن در فیلم نگهبانان گلکسی 3

سیاره ضد زمین تمام ویژگی‌های زمین ما را دارد اما از نظر تکامل، چند پله بالاتر از کره زمین قرار می‌گیرد و حتی ساکنین آن هم از تعامل کامل‌تری برخوردار هستند. به علاوه شخصیت «آدام وارلاک» هم به نوعی از پروژه‌های او محسوب می‌شود که این شخصیت را در فیلم نگهبانان کهکشان 3، در نقش یک شخصیت منفی خواهیم دید.

تریلر جدید فیلم نگهبانان کهکشان 3

شخصیت آدام وارلاک

حالا اینکه تیم محافظان کهکشان چه کاری در سیاره ضد زمین انجام می‌دهند یا شخصیت‌های آدام وارلاک و تکامل عالی چه بلایی به سر آن‌ها می‌آورد را فقط خدا می‌داند اما از همین الان انتظار داریم که حداقل یکی از اعضای این تیم در پایان فیلم، از دنیای نگهبانان کهکشان جدا شود و بمیرد! مانتیس، راکت راکون، نبیولا و درکس، بالاترین شانس را برای جدایی و مرگ دارند.

همچنین در تریلر جدید The Guardians Of Galaxy Vol.3 با چهره‌ای جدید از شخصیت گروت رو به رو می‌شویم که تا اینجای کار، چنین گروتی را در دنیای سینمایی مارول یا همان MCU ندیده بودیم.

بازیگران و عوامل فیلم نگهبانان کهکشان 3

تیزر جدید قسمت سوم Guardians Of The Galaxy Vol.3

تا اینجای کار می‌دانیم که آدام وارلاک با نقش آفرینی ویلی پورتر و تکامل عالی با بازی چوکوودی ایووجی ، دو مورد از نقش‌های منفی و اصلی در فیلم نگهبانان کهکشان 3 خواهند بود. بازیگران اعضای تیم محافضان گلکسی هم به مانند سری‌های قبلی، شامل کریس پت (استار لرد)، زوئی سالدانیا (گامورا)، کارن گیلان (نبیولا)، بردلی کوپر (راکت راکون)، دیوید باتیستا (درکس نابودگر) و وین دیزل (گروت) و پوم کلمنتیف (مانتیس) خواهند بود.

تریلر جدید فیلم نگهبانان کهکشان 3

به علاوه ستارگانی مانند سیلوستر استالونه، شان گان، ماریا باکالووا، الیزابت دبیکی، مایکل روزنبام، وینگ رامس و رینالدو فابرل هم جزو بازیگران فیلم نگهبانان گلکسی 3 خواهند بود و جیمز گان و کوین فایگی هم به ترتیب مسئولیت کارگردانی و تهیه کنندگی این اثر را به عهده خواهند داشت.

تاریخ انتشار فیلم نگهبانان کهکشان 3

تیزر جدید قسمت سوم Guardians Of The Galaxy Vol.3

آخرین نسخه یا همان قسمت سوم فیلم نگهبانان کهکشان قرار است در تاریخ 5 می 2023 یعنی اواسط اردیبهشت ماه 1402 (دقیقا 15 اردیبهشت) به صورت رسمی اکران شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*