کشنده فاو در بورس

کشنده فاو 23 خرداد در بورس کالا عرضه خواهد شد

بر اساس اعلام گروه بهمن، کشنده فاو یا FAW CA4180 در روز سه شنبه 23 خرداد با قیمت پایه 3 میلیارد و 480 میلیون در بورس کالا عرضه خواهد شد.

گروه بهمن از عرضه کشنده فاو در بورس کالا برای روز سه شنبه 23 خرداد خبر داد. سیبا موتور به‌عنوان یکی از شرکت‌های تجاری گروه بهمن و نماینده انحصاری FAW در ایران محسوب می‌شود. این شرکت در ارزیابی‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، توانسته رتبه برتر را از نظر ارائه خدمات فروش و پس از فروش کسب کند.

جزئیات عرضه کشنده فاو در بورس

قرار است در روز سه شنبه 23 خرداد 1402، کشنده FAW CA4180 با قیمت پایه 3 میلیارد و 480 میلیون تومان در بورس کالا به متقاضیان عرضه شود. سررسید قرارداد خرید سلف این کشنده فاو برای روز 23 مرداد 1402، یعنی دو ماه پس از عرضه در بورس، اعلام شده است. متقاضیان خرید این کشنده برای انجام معاملات باید دارای کد بورسی باشند. شما از طریق ثبت نام در سامانه سجام و انجام مراحل قانونی، می‌توانید کد بورسی را دریافت کنید. بنابراین به متقاضیان توصیه می‌شود به‌منظور خرید از بورس کالا، چند روز کاری پیش از روز عرضه را برای انجام این امور اختصاص دهند. همچنین گفته شده تمام اشخاص حقیقی و حقوقی در این معاملات مجاز به خرید و اعلام قیمت خواهند بود.

کشنده فاو CA4180 از موتور شش سیلندر خطی و 24 سوپاپ با ظرفیت 11040 سی‌سی بهره می‌برد. این موتور توربوشارژر توسط شرکت Wuxi ساخته شده و از استاندارد آلایندگی یورو 4 برخوردار است. جعبه دنده 16 سرعته MT برند ZF نیز نیروی تولیدی توسط موتور را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. این پیشرانه قدرتی معادل با 420 اسب بخار و نیروی گشتاور 1900 نیوتن‌متر را تولید می‌کند و با این نیرو می‌تواند وزنی معامل 42 تن را حمل کند. علاوه بر امکانات رفاهی و امنیتی موجود، این کشنده به یخچال و دوربین ثبت وقایع نیز مجهز شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*