سامانه 1424 دی جی سرویس

راه اندازی خدمات شبانه روزی دی جی سرویس با سامانه 1424

مدیرعامل و بنیانگذار مجموعه دی جی سرویس اعلام کرد خدمات 24 ساعته این مجموعه با سامانه 1424 راه‌اندازی شده است.

خدمات 24 ساعته دی جی سرویس به‌منظور ارائه انواع خدمات، تعمیرات و بیمه همراه با دلیوری رایگان در سراسر استان تهران با سامانه 1424 راه‌اندازی شد. مهدی رسایی، مدیرعامل و بنیانگذار مجموعه دی جی سرویس در نشست خبری با حضور خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت تمام تلاش مجموعه ما جلب رضایت مشتری و سهولت در ارائه خدمات است. وی در ادامه افزود سامانه 1424 خدمات خود را با موبایل آغاز کرد و قرار است هر ماه یک گروه کالایی به آن افزوده شود تا در نهایت همه کالاهای برقی از ما خدمات بگیرند. به‌گفته مهدی رسایی، هم‌اکنون تمامی عزیزان قادر هستند با تماس با سامانه 1424، از دی جی سرویس در زمینه خرید و فروش گوشی های تلفن همراه مشاوره رایگان بگیرند.

جزئیات سامانه 1424 دی جی سرویس

مدیرعامل و بنیانگذار دی جی سرویس اظهار کرد خدمات سامانه 1424 به‌صورت 24 ساعته در سه شیفت توسط تکنسین‌های این مجموعه و با استفاده از به‌روزترین و کارآمدترین روش‌ها و ابزارهای روز دنیا ارائه می‌شود. علاوه بر این، سرویس دلیوری رایگان در استان تهران راه‌اندازی شده که این سرویس تا پایان امسال در سراسر ایران ارائه می‌شود. رسایی افزود بیمه و گارانتی گوشی های کارکرده از جمله خدمات جدید دی جی سرویس محسوب می‌شود. در همین راستا، در سال گذشته برای این‌که مشتریان به هر دلیلی با گوشی سالم دی جی سرویس را ترک کنند، شعار «بی اما و اگر» انتخاب شد. با آغاز به کار دی جی سرویس در تمامی حوزه‌های کالاهای وارداتی از ابتدای کار، حالا بیمه ایران نیز در کنار این مجموعه قرار گرفته و به‌این ترتیب دی جی سرویس تبدیل به گارانتی‌ای شده که بهترین خدمات را همراه با بیمه به مردم ارائه می‌دهد.

سامانه 1424 دی جی سرویس

مهدی رسایی در ادامه اظهار کرد:

ما دی جی سرویس را گسترش دادیم تا بتوانیم خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم. با توجه به شرایط سخت اقتصادی و این‌که کالای دست مردم به یک کالای ارزشی تبدیل شده و خرید برای مردم دشوار شده است، به سرمایه‌گذاری در حوزه خدمات فکر کردیم. قطعا سرمایه‌گذاری در این بخش بازگشت سریعی ندارد، اما آینده خوبی در انتظار آن خواهد بود.

در ادامه، مدیرعامل دی جی لند عنوان کرد دی جی سرویس در حال حاضر هفت کلانشهر را تحت پوشش خود دارد و بزرگترین شعبه ما در بازار موبایل ایران در روز چهارم خرداد امسال با مساحت دو هزار متر مربع برای خدمت‌رسانی به مردم افتتاح شد.

این شعبه بزرگترین مرکز خدمات موبایل در کشور و منطقه محسوب می‌شود. شعبه مرکزی از 200 تکنسین ماهر استفاده می‌کند و ظرفیت پذیرش روزانه 500 عدد گوشی را دارد و با پیشرفته‌ترین ابزارآلات و تجهیزات و در سریع‌ترین زمان ممکن، انواع خدمات را به مشتریان محترم ارائه می‌کند. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند تعمیرات انجام شده روی محصول خود در دفتر خدمات مرکزی دی جی سرویس واقع در بازار موبایل ایران را از نزدیک ببینند. مدیرعامل دی جی لند خاطرنشان کرد ما در دی جی سرویس قصد داریم مرکز خدمات خود را در سراسر کشور گسترش دهیم تا همه هموطنان عزیزمان بتوانند خدمات مورد نیاز خود را به‌راحتی دریافت کنند.

سامانه 1424 دی جی سرویس

مهدی رسایی، سرویس پذیرش آنلاین، پذیرش تکنیکال در محل و با حضور مشتری همراه با عیب‌یابی را از دیگر خدمات دی جی سرویس عنوان کرد. همچنین خدمات‌دهی به سازمان‌ها و ارگان‌های کشور، همکاری با استارتاپ‌ها، فعالیت در حوزه کارآفرینی و کمپین‌های محیطی و مدیایی جذاب از دیگر برنامه‌های دی جی سرویس هستند.