تریلر فیلم Transformers: Rise of the Beasts

آخرین تریلر ترانسفورمرز 7 : ظهور جانوران را با حضور ربات‌های جدید و ترسناک تماشا کنید

آخرین تریلر فیلم ترانسفورمرز 7 : ظهور جانوران – Transformers : Rise of the Beasts ، چند ربات جدید و هیجان انگیز را نشان می‌دهد که در ادامه به تماشای آن‌ها می‌رویم.

فرنچایزر ترانسفورمرز به هفتمین ایستگاه خود رسیده است. اگر از عاشقان دنیای تبدیل شوندگان باشید، به خوبی می‌دانید که حال و هوای اتوبات‌ها در چند سال اخیر، زیاد خوب نبوده و حتی وساطت کردن بامبلبی هم آن چنان جواب نداد و به یک فاجعه ختم شد؛ پایان این داستان را هم همه می‌دانیم، مایکل بی، کارگردان قدری که پای اتوبات‌ها را به دنیای سینما باز کرد، از سمت خود کنار رفت و با دنیای اتوبات‌ها و دسپیتکان‌ها خداحافظی کرد.

تریلر فیلم Transformers: Rise of the Beasts

حالا استیون کیپل قصد دارد تا به این روند پایان دهد و داستان جدیدی را شروع کند. در ادامه با آخرین تریلر ترانسفورمرز 7 : ظهور جانوران همراه می‌شویم و در مورد این مسئله، بیشتر صحبت می‌کنیم.

تریلر جدید ترانسفورمرز 7 : ظهور جانوران

داستان این فیلم، جنگ و دعواهای دستپیتکان‌ها و اتوبات‌ها را تا حدودی به گوشه رینگ می‌برد و پای دو تیم جدید یعنی ماکسیمال‌ها و پراداکان‌ها را برای اولین بار، به دنیای هالیوود باز می‌کند.

بازیگران و تاریخ اکران فیلم Transformers: Rise of the Beasts

فیلم ترانسفورمرز 7 : ظهور جانوران

بازیگران سرشناسی مانند آنتونی راموس، دومینیک فیش بک، لورین ولز، لیزا کوشی، پت دیویدسن، میشل یئو، پیتر دینکلیج، کریستو فرناندز، میشلا رودریگز و دین اسکات در فیلم ترانسفورمرز 7 : ظهور جانوران نقش‌آفرینی خواهند کرد

فیلم ترانسفورمرز 7 : ظهور جانوران

همچنین استیون کیپل جونیور که افتخار کارگردانی فیلم Creed 2 را در کارنامه خود دارد، کارگردانی فیلم تبدیل شوندگان 7 را بر عهده خواهد داشت و دنی مورفی، تام دی سانتو، مایکل بی و لورنز بوناونتورا به‌صورت مشترک، تهیه کنندگان این اثر تخیلی خواهند بود. طبق آخرین اطلاعات گفته می‌شود که فیلم Transformers: Rise of the Beasts قرار است در 9 ژوئن امسال یعنی ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ و در قامت یک فیلم تابستانی رسما منتشر شود. در پایان کار از شما دعوت می‌کنیم که دو تریلر قبلی این فیلم را از طریق این لینک تماشا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*