قسمت جدید گرند تور

تریلر قسمت جدید گرند تور ؛ سفر خطرناک کلارکسون و رفقا به شوروی با مستند تور بزرگ

تریلر اپیزود جدید مستند گرند تور یعنی قسمت 2 فصل پنجم تور بزرگ با هنرنمایی جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می منتشر شد. در ادامه با تریلر قسمت دوم فصل 5 برنامه Grand Tour همراه می‌شویم.

اواسط تابستان پارسال بود که با قسمت اول از فصل پنجم مستند تور بزرگ همراه شدیم اما کمی بعد، شایعات پایان یافتن این برنامه در اینترنت منتشر شد. جرمی کلارکسون کله شق با توهین‌های عجیب و غریبی که به عروس خاندان سلطنتی بریتانیا نسبت داد، برنامه را تا مرز نابودی پیش برد اما به نظر می‌رسد که کار گرند تور هنوز تمام نشده است. در ادامه به سراغ تریلر اپیزود جدید گرند تور می‌رویم اما از همین الان این قول را به شما می‌دهیم که به محض انتشار اپیزود دوم از فصل پنجم مستند تور بزرگ، این برنامه را با لینک دانلود مستقیم و زیرنویس اختصاصی فارسی، برای شما قرار می‌دهیم.

فهرست عناوین:

تریلر قسمت جدید گرند تور اپیزود دوم فصل پنجم

قسمت 2 فصل 5 مستند تور بزرگ با نام یورو کرش (Eurocrash) معرفی شده است و قصد دارد تا سه مجری محبوب خود را به اروپای مرکزی ببرد؛ یعنی جایی که در همین چند دهه اخیر، میزبان حکومت شوروی سابق بود!

داستان مستند تور بزرگ جدید در قسمت 2 فصل 5

قسمت جدید گرند تور

از آن جایی که خود من هم از طرفداران برنامه گرند تور هستم، اصلا دوست ندارم تا داستان آن را اسپویل کنم؛ فقط چند نکته را به صورت نامحسوس به شما می‌گویم:

در قسمت جدید مستند تور بزرگ، مثل جیمز باند با خودرو به داخل هواپیما می‌رویم، مثل انسان‌های اولیه تیر و کمان بازی می‌کنیم و سعی می‌کنیم که نمی‌ریم!

خودروهای حاضر در اپیزود جدید مستند تور بزرگ

اپیزود 2 فصل 5 مستند تور بزرگ

در قسمت جدید گرند تور با سه خودرو عجیب غریب طرف می‌شویم که شاید تا به امروز، حتی نام آن‌ها را نشنیده باشید. جرمی کلارکسون با میتسوکا ژاپنی، ریچارد هموند با شورولت SSR و جیمز می با کروزلی کانورتیبل به قسمت جدید مستند تور بزرگ می‌آیند.

قسمت جدید گرند تور کی منتشر می‌شود؟

اپیزود 2 فصل 5 مستند تور بزرگ

طبق آخرین اخبار و گزارش‌ها، تاریخ انتشار قسمت جدید گرند تور دقیقا 26 خرداد ماه امسال خواهد بود. خبر خوش این است که مستند تور بزرگ در روز جمعه پخش می‌شود و شما می‌توانید با خیال راحت، آن را تماشا کنید.

اپیزود جدید مستند تور بزرگ را از کجا دانلود و تماشا کنیم؟

شما می‌توانید جدیدترین قسمت از مستند تور بزرگ یعنی قسمت دوم فصل پنجم را در تاریخ 26 خرداد و از طریق وب سایت گجت نیوز با زیرنویس چسبیده فارسی و با لینک دانلود مستقیم دریافت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. سلام کی زیرنویس میشه این مستند ؟

  2. ممنون میشم اگه زوتر قرارش بدین

  3. سلام، وققتون بخیر
    قسمت ۲ فصل ۵ رو کی قرار میدید؟

  4. سلام قسمت جدید منتشر شد لطفا قرارش بدید

  5. ممنونم بابت ویدیو ها