گرند تور فصل 5 قسمت 1

دانلود قسمت 1 فصل پنجم گرند تور با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم

سرانجام قسمت اول فصل پنجم گرند تور با نام A Scandi Flick منتشر شد. در ادامه می‌توانید اپیزود جدید برنامه The Grand Tour را با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم دانلود کنید.

قسمت 4 فصل چهارم برنامه گرند تور که “Carnage A Trois” نام داشت در آذرماه سال گذشته منتشر شد. این اپیزود جذاب و هیجان‌انگیز به اتوموبیل‌های کلاسیک اختصاص داشت و بینندگان را به تماشای تاریخچه خودروهای کلاسیک فرانسوی دعوت کرد.

اما اپیزود جدید برنامه محبوب The Grand Tour این‌بار مخاطبان را از آب و هوای معتدل بریتانیا به دل سرمای شدید و استخوان‌سوز اسکاندیناوی می‌برد تا در جاده‌های سرد و برفی نظاره‌گر کورس اتوموبیل‌های جذاب باشند. در این سفر سرد، مجری‌های محبوب و دوست داشتنی گرند تور مسیر خود را از اسکاندیناوی آغاز می‌کنند و پس از گشت و گذار با اتوموبیل در سراسر کشور نروژ، سرانجام به مقصد نهایی در مرز روسیه خواهند رسید.

گرند تور فصل 5 قسمت 1

اگر جزو طرفداران گرند تور هستید و به دنبال تنوع جغرافیایی و آب و هوایی در این برنامه می‌گردید، قسمت 1 فصل 5 و در مجموع فصل پنجم The Grand Tour از راه رسیده است تا با حضور در اسکاندیناوی و محیط‌های برفی و یخ‌زده، به یکی از محبوب‌ترین اپیزودها و حتی فصول عمرتان تبدیل شود.

بنابراین باید خودتان را برای یک ماجراجویی پر حادثه آماده کنید؛ سفر بزرگ و دشواری که از مسیرهای پر پیچ و خم مسابقه‌ای در دریاچه یخ‌زده آغاز می‌شود و با گاز دادن در امتداد پیست‌های اسکی سرد ادامه می‌یابد.

بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم و به تماشای قسمت اول فصل پنجم برنامه گرند تور دعوت می‌کنیم.

تریلر The Grand Tour: A Scandi Flick

دانلود قسمت 1 فصل پنجم گرند تور

زیر نویس فارسی اختصاصی گجت نیوز برای دانلود قرار گرفت

دانلود برنامه گرند تور - قسمت 1 فصل 5
  • زبان: انگلیسی
  • کشور: بریتانیا
  • زمان : 1 ساعت
  • کیفیت : WEBRip 720p/HEVC.x265 1080p
  • حجم فایل : 562MB/1.67GB
دانلود با کیفیت WEBRip 720p دانلود با کیفیت HEVC.x265 1080p

آرشیو دانلود فصل 3 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 3 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 1 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 1 گرند تور