تصادف ریچارد هموند در قسمت جدید گرندتور

ریچارد هموند در قسمت جدید گرندتور بازهم تصادف کرد + ویدیو

ریچارد هموند دوباره در قسمت جدید گرندتور تصادف کرد. تصادف او در قسمت دوم فصل پنجم The Grand Tour می‌توانست عواقب جبران‌ناپذیری داشته باشد.

به‌تازگی فصل قسمت دوم فصل پنجم برنامه پرطرفدار «گرندتور» (The Grand Tour) با نام «یوروکرش» (Eurocrash) منتشر شد. در این قسمت، ریچارد هموند که در گذشته هم سابقه تصادف در جریان این برنامه را داشته، باری دیگر حادثه خطرناکی را تجربه کرده است. او در این قسمت پشت فرمان یک خودرو چرخ‌باز متعلق به مسابقات Formula Easter برای کشورهای بلوک شرق زمان شوروی بود که با بروز حادثه‌ای، چیزی نمانده بود آسیبی جدی ببیند. خوشبختانه هموند فقط در ناحیه پا صدمه دیده است؛ ولی او دقیقاً چطور تصادف کرد؟

تصادف چندین باره ریچارد هموند، این بار در قسمت یوروکرش گرندتور

هموند در این مسابقه به سبک و سیاق Formula Easter طی قسمت دوم فصل پنجم گرندتور، با قدرت شروع می‌کند؛ به‌طوری که همان اول از بقیه ماشین‌ها جلو می‌افتد. با وجود این، همان‌طور که در تصویر هم می‌توان مشاهده کرد، پیچی از خودرو جدا می‌شود و بلافاصله پس از آن از خودرو دود به‌همراه نوعی مایه (احتمالاً خنک‌کننده) بیرون می‌آید. با خروج این مایه لغزنده، رقبای پشت سر هموند کنترل خودرو خود را از دست می‌دهند و در پیست چرخ می‌زنند. خود هموند هم به همین شکل با از دست دادن کنترل خودرو، به لاستیک‌های کنار جاده برخورد می‌کند.

تصادف ریچارد هموند در قسمت جدید گرندتور

اینجا است که جرمی کلارکسون و جیمز می از تصادف ریچارد هموند مطلع می‌شوند و درحالی که جرمی کلارکسون در اوج تعجب و نگرانی ایستاده، می با آمبولانس کراسلی سی‌سی کانورتیبل مدل 1947 به کمک او می‌رود. او هموند را روی برانکارد و داخل آمبولانس گذاشت و با همان سرعت پایین و البته آژیر خنده‌دار به محل برگرداند. خود هموند هم هنگام اطلاع‌رسانی به دوستانش برای کمک اشاره می‌کند که پایش صدمه دیده است.