دانلود قسمت ۳ فصل پنجم گرند تور

دانلود قسمت ۳ فصل پنجم گرند تور با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم

قسمت ۳ فصل پنجم گرند تور با نام The Grand Tour: Sand Job منتشر شد. اپیزود جدید گرند تور را با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم رایگان دانلود کنید.

در اپیزود قبلی برنامه گرند تور، اکیپ طلایی جرمی کلارکسون و رفقا در سفری جاده‌ای به اروپای مرکزی رفتند. آن‌ها به کشورهایی می‌روند و اتومبیل‌هایی را سوار می‌شوند که هیچ‌کس حتی فکرش را هم نمی‌کرد. این سفر حماسی ۱۴۰۰ مایلی از گدانسک در لهستان آغاز می‌شود و تا اسلواکی، مجارستان و اسلوونی ادامه پیدا می‌کند. آن‌ها در سفر خود مسابقات فرمول ۱ شوروی سابق را شبیه‌سازی می‌کنند و یک راننده مشهور مسابقه‌ای را هم به‌خدمت می‌گیرند. قسمت ۲ فصل پنجم گرند تور “Eurocrash” نام داشت.

اکنون قسمت ۳ فصل پنجم گرند تور به‌نام “Sand Job” منتشر شده که ظاهرا به‌گفته جرمی کلارکسون، آخرین ویژه برنامه گرند تور در سال ۲۰۲۴ هم هست. این اپیزود جدید، ماجراجویی جدیدی را با حضور جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند به نمایش می‌گذارد. این بار، این سه مجری محبوب به قلب صحرای بزرگ آفریقا سفر می‌کنند تا چالشی نفس‌گیر را تجربه کنند.

تریلر قیمت ۳ فصل پنجم گرند تور – Sand Job

در این اپیزود، سه مجری محبوب بریتانیایی به‌دنبال ردپای رالی داکار افسانه‌ای می‌روند. آن‌ها به جای استفاده از خودروهای مسابقه‌ای رالی داکار، تصمیم می‌گیرند با اتومبیل‌های اسپرت ارزان‌قیمت و دست‌دوم که به طرز عجیبی تقویت شده‌اند، این سفر پرمخاطره را آغاز کنند.

سفر آن‌ها از موریتانی، کشوری در شمال غربی آفریقا، آغاز می‌شود. آن‌ها سوار بر قطار طولانی‌ترین خط آهن جهان می‌شوند و سپس با عبور از دشت‌های وسیع و سوزان صحرا، خود را به رودخانه‌های خروشان و خطرناک می‌رسانند. در طول این سفر، آن‌ها باید از تانکرهای حامل سوخت خود در برابر انفجار محافظت کنند و با چالش‌های متعددی مانند نقص فنی خودروها، کمبود آب و گرمای طاقت‌فرسای صحرا روبرو شوند.

همانطور که انتظار می‌رود، اپیزود Job Sand سرشار از لحظات طنز و سرگرم‌کننده است. تعاملات همیشگی و شوخی‌های این سه مجری، در کنار موقعیت‌های خنده‌دار و گاه خطرناکی که در طول سفر با آن‌ها روبرو می‌شوند، تماشای این اپیزود را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل می‌کند.

این اپیزود حدود ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه طول می‌کشد. در این اپیزود همچنین شاهد حضور دو مهمان ویژه به‌نام‌های تامی دیویدسون و آنتونی جاشوا هستیم.

دانلود قسمت ۳ فصل پنجم گرند تور

زیر نویس فارسی اختصاصی گجت نیوز برای دانلود قرار گرفت

دانلود برنامه گرند تور - قسمت 3 فصل 5
  • زبان: انگلیسی
  • کشور: بریتانیا
  • زمان : 1 ساعت و 20 دقیقه
  • کیفیت : 720p – 1080P
  • حجم فایل : 1.55GB - 2.940GB
دانلود ویدیو با کیفیت 720P دانلود ویدیو با کیفیت 1080P